• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Quito

Meegevallen

zonbog, 22-6-2015
    Vooraf hoorden we veel negatieve zaken over Quito. Overvallen en bedreigingen. We hebben ons echter geen moment onveiliger gevoeld dan in andere wereldsteden. Geen opvallende sieraden, dure camera's e.d. meedragen en in "de bewoonde wereld" blijven is het devies. Dan lijkt er weinig aan de hand.

Schone stad tussen de vulkanen

paulienvandeworp, 25-5-2014
    Paar dagen in Quito verbleven als tussenstop. Het oude centrum is zeker de moeite van een bezoek waard en als je tijd hebt neem dan ook de kabelbaan vanaf de vulkaan en bezoek het museum Inti Nan (op de equator...)

Fascinerende stad

Stoy, 10-2-2014

Een leuke stad met interessante bezienswaardigheden in en vlakbij de stad. Je kan kuieren in de stad langs de rijk versierde kathedralen en kleurrijke pleinen. Het is boeiend om het zicht te bewonderen vanop El Panecillo, de heuvel waar het gevleugelde mariabeeld de stad beschermd. Vandaar heb je een uniek uitzicht van de lang gestrekte stad en de prachtige bergen op de achtergrond met hier en daar een vulkaan die erboven uitsteekt.

Wij hebben kunnen genieten van de heerlijke lokale keuken in verschillende restaurants in de stad.

Quito scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews