Reviews over Quevedo

Heel rustig

Bram,
    3-11-2014

Bed en breakfast Golden hostal is een rustig en eenvoudig hostal met een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse.( ze wil alles voor je doen). Het hostal wordt op dit moment uitgebreid. Het is ommuurd en heeft geen uitzicht. Het ligt in en woonwijk. De verhouding prijs/kwaliteit is prima. Het hostal heeft geen restaurant, maar er is wel een restaurant enkel panden er vandaan. Op verzoek wordt het diner gebracht. De kamers zijn fris en schoon. Je krijgt dagelijks schone handdoeken en het bed wordt dan opgemaakt. Het hostal is zeer geschikt voor doortrekkers. In Quevedo zelf is niet veel te beleven.

Wij zijn 2 keer in het hostal geweest 1 nacht en een weekend (2 nachten.) Beide keren werden wij bij vertrek, door de eigenaresse, naar het busstation gebracht.