Hotel Alandaluz

1 review over Hotel Alandaluz in het Nederlands

Idillische cabanas aan de kust

Maarten
27-7-2009

Mooi gelegen aan de kust van de stille oceaan. Prima locatie om te luieren of actief de omgeving te verkennen. Nadeel is dat zwemmen in de oceaan is afgeraden, sterke onderstroming! Je kunt wel over het strand naar Las Tunas wandelen waar je wel veilig in zee kunt.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alandaluz in Puerto Rico (Manabi), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alandaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.