Hotel Oro Verde

1 review over Hotel Oro Verde in het Nederlands

lekker luxe

kicky63
27-6-2013

Oro verde in manta ecuador is mooi hotel waar je de beroemd heden van de hele wereld tegen komt tot aan de president van ecuador

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oro Verde in Manta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oro Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.