Guayaquil

Guayaquil

vakanties Guayaquil

We hebben een aantal aanbieders voor Guayaquil voor je op een rij gezet:

Reviews over Guayaquil

• 9Miguel30-12-2015

LO QUE SE DEBE VISITAR EN GUAYAQUIL

Si Visitas Guayaquil recuerda!

Los Lugares que se DEBE Visitar son: EL Malecon 2000, El Parque de la Iguanas, El Barrio las Peñas, y en mi Reciente Visita Diciembre 2015, existia un nuevo lugar LLamado la Isla Santay.

También DECUBRÏ que cerca de Guayaquil se Puede Visitar Lugares con mas Naturaleza, Cascadas y Bosque, Bucay. Aqui se puede Hacer Cabalgatas, Bicileta por el Campo, Rafting y canyoining.

En mi vista a Guayaquil tuve un par de días antes de viajar a Galapagos, así que me decidí a explorara Bucay, esta a solo 1 hora y media de Guayaquil y aquí me encontré con una pequeña empresa que brinda excursiones. Bucay Adventures, fueron muy amables y me reservaron un Tour de las cascadas, ademas me animaron hacer un recorrido por el Campo en Bici, fue muy lindo porque Bucay esta lleno de naturaleza.

Saludos y mucha suerte en su viaje.

• 10Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in december 2015

• 4ad29-11-2013

stad om te mijden

tijdens de overstap vanaf Galapagos-eilanden naar Europa hier 3/4dag doorgebracht. Hoewel er best mooie stukken zijn ( o.a.boulavard) is de algemene indruk negatief. Vooral de onveiligheid is merkbaar. Neem ook overdag niet zo maar een taxi, je weet niet waar je terechtkomt ( of beroofd wordt) een koffieshop ( waar ze koffie en gebak verkopen) heeft een gewapende portier, evenals een modewinkel. Kleine winkels hebben vaak een luik of tralies. ( dit overigens ook in Quita gezien

• 5Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in december 2010

• 10Wim Theunis07-01-2013

Caraibische sfeer ipv andes sfeer.

Volledig verschillend met eeder wat van Ecuador zeker waard. Betreffend dat slecht faam van de stad (gevaarlijk, vuil, onveilig, niets te zien) kan ik U verzekeren dat dit nergens te merken is! In tegenstelling: hier durfden wij zeker voor een wandeling naar het centrum te gaan, het weer nodigd U er naar uit en park, ... mogelijkheden zijn er talrijk: waterfront 2000, zoutwaterfront, 9 october laan, Las Peñas wijk, historisg park, ....

• 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7chapie16-08-2012

leuk en net

Moderne en nette stad in vergelijking met bv Quito.er is een enorme lange wandeldijk aangelegd met parken en restaurants.De temperatuten zijn zalig,maar ook hier is het opletten ngeblazen in zake veiligheid.Een bezoek van enkele dagen aan deze stad is toch wel aan te raden.Het is trouwens de grootste stad van Ecuador.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2012

• 0jtmdiepenmaat16-06-2012

Prima voor doorris,max 2 tot 3 dagen

Op grote centrale straten prima beveligd

• 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2011

• 7Conny16-04-2012

niet echt bijzonder

De stad is niet echt bijzonder al kun je je er wel een dagje vermaken. Wij waren er alleen vanwege onze doorreis naar de Galapagos eilanden.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7Josina22-02-2012

groot, druk, warm

De grootste stad van Ecuador, druk en warm, maar voor 1 of 2 dagen de moeite waard Interessante musea

• 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2012

• 7info_23708-09-2011

Mooie stad,leuk uitgaansleven,levensgevaarlijk

Niet echt geschikt voor normale toeristen, 3 klassen hotels, goedkoop - middenklasse - duur. Middenklasse hotels hebben redelijke prijzen, maar geven je als toerist niet een echt welkom gevoel, slechte hygiëne, slecht eten, vaak geen schone kamers. Alles gaat goed zolang je maar dollars uit je zak trekt, het lijkt er op dat het geld van de toerist op dit moment belangrijker is dan dat de toerist volgend jaar terug komt. Een taxi nemen is vaak niet veilig, omdat je niet weet of je in een echte taxi stapt of in een nep taxi bestuurd door een crimineel. Begin juli zijn er nog twee Nederlandse meisjes, op vakantie, in een verkeerde taxi gestapt en zijn beroofd en verkracht. De regering van Ecuador probeert veel geld en tijd in het toerisme te steken, maar dit verdwijnt vervolgens in de zakken van een aantal hooggeplaatste figuren en hun vriendjes. De wegen in Ecuador liggen vol met huisval en afval dat, ondanks bordjes langs de kant van de weg, gewoon uit auto's en woningen wordt gegooid.

• 8Uitgaanslevenn
    • 1Stranden

juli 2011

• 7ANTON27-08-2011

drukke stad met leuke plekjes

Ik zou dit niet als vakantiebestemming kiezen (er zijn wel mooiere plekken in Ecuador), maar een paar dagen kun je er wel doorbrengen. De moeite waard zijn de twee Malecons, de wijk Santa Ana, het Parque Bolivar (met leguanen) en het Parque Historico.

• 7Cultuur

Zakelijk gereisd in augustus 2011

• 10Vanessa Valdospino07-09-2010

Nice City

Guayaquil is amazing, many places to go, nice people

• 9Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn