Hotel Jamu Lodge

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Jamu Lodge

• 9Denise van der Weele06-02-2019

Echte Jungle experience

Een hele mooie plek om tot rust te komen, midden in de Jungle. Wij hadden een mooie traditionele hut, schoon en comfortabel. Al kan je altijd een diertje vinden, je zit in de Jungle. Iedere dag werden we verrast door heerlijk eten. De mensen die er werkten zijn zeer vriendelijk en kunnen je veel vertellen over alles wat je ziet, of waarschuwen je als je een dier kan spotten. Je zit diep in de Jungle, geen telefoon bereik (wat wij heerlijk vonden)

• 9ad29-11-2013

De mooiste ervaring ooit

na een dagreis met bus en kano kom je ver van de bewoonde wereld in een primitief maar geweldig kleinschalig oerwoud-resort de excursies over water en jungle trekking zijn boeiend. De natuur blijft verbazen. Door speciale watersamenstelling praktisch geen muggen. Wel witte dolfijnen, araconda's, vogels etc. Het eten is biologisch en komt deels van de indianenstammen in het oerwoud. Eeen plek om heel lang te blijven.

• 7Dennis27-05-2012

Is de moeite waard

Perfect leuk gezellig Hotel, Aardige bediening, leuke mensen zeer gastvrij

1 tip over Hotel Jamu Lodge

• ad, 29-11-2013

Neem i.p.v. de bus ( 8uur!!) een klein vliegtuig vanuit Quito ( halfuur over het amazonegebied vliegen) zzoals wij deden. daarna ,nog twee en half uur met de kano

0 vragen over Hotel Jamu Lodge

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Jamu Lodge