Hostel Mama Hilda

Hostel
Hostel Mama Hilda

1 review over Hostel Mama Hilda in het Nederlands

Niet overslaan!! Echte aanrader!

Mandala
2-9-2009

Een leuk kleinschalig hostel met hele nette en schone kamers. Het hostel wordt gerund door mama Hilda en haar man met leuke giegelende meisjes die een lekkere 3 gangen maaltijd voor je koken 's avonds. Ook het ontbijt is super 's ochtends. Alles wordt in één grote "huiskamer" geserveerd. Een echte aanrader!

2 persoonskamer met eigen badkamer incl diner en ontbijt 21$ pp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Mama Hilda in Chugchilan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Mama Hilda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.