Hotel La Petite Auberge

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Petite Auberge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Petite Auberge in het Nederlands

gezellig hotel

Conny
16-4-2012

Het hotel is gezellig met een binnenpatio en een tuin. De kamers zijn authentiek ingericht en schoon. Het personeel is aardig en behulpzaam. Het hotel is rustig gelegen maar wel in het centrum, alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

Prima eenvoudig hotel, goed restaurant erbij

Maarten
31-7-2009

Goed eenvoudig hotel in Banos. Als je het snel koud hebt, vraag dan om een kamer met open haard (con chimenia). Heerlijk en nog romantisch ook. Schone kamers, al is het beddegoed soms wat versleten. Gezien de prijs $16 pp inclusief ontbijt een prettig hotel in Banos.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Petite Auberge in Banos / Banos de San Vincente, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Petite Auberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.