Hostel Chimenea

Hostel
Hostel Chimenea
8,7

3 reviews over Hostel Chimenea in het Nederlands

Net hostel met vriendelijke bediening

Joost, 10-10-2011

Hostel ligt in een zijstraatje op circa 100 meter van het centrum. Vanaf de bovenste verdieping alwaar men voor een goed ontbijt kan zorgen kijk je uit op een waterval.

Internet is gratis en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. 2 persoonskamer kost circa 30 USD per dag.

De grootste topper van Banos!

Annelies, 11-1-2011

Nadat we eerst overnacht hadden in een mid-range hotel Sangay en de prijs-kwaliteit verhouding niet optimaal was zijn we in dit er bijna naast liggende hostel terechtgekomen.Voor 8 dollar pp sliepen we met ons zessen in twee 3pkamers die voorzien waren van eigen douche/toilet en balkon.

Het hostel was schoon en klantvriendelijk.

Voor enkele USD werd het yacuzzi gevuld of kon je een stoombad/massage nemen.Er is zelfs een zwembad (ivm reiniging niet bruikbaar tijdens ons verblijf) Op t deels overdekte dakterras smorgens heerlijk ontbijt. Prachtig uitzicht op de vulkaan en op de cascade!

In het keukentje kon je verder gedurende de dag je eigen kleine gerechtjes bereiden of iets uit de koelkast nemen. Kortom een aanrader in alle opzichten!!!

Fijne plek om te overnachten

Mandala, 2-9-2009

Een goed verzorgd en net hostel net buiten het drukke centrum van Banos, slechts 5 minuten lopen naar het centrumplein. Het hostel wordt gerund door een familie die echt haar best doet alle service die mogelijk is te geven. Op het dak is de ontbijtruimte waar je heerlijke ontbijtjes kunt bestellen (een lekker eitje, pannenkoeken, yoghurt, fruitsalades enz). Een fijn hostel om te overnachten. Ook parkeerplaats voor de auto. Slechts 8,50$ pp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Chimenea in Banos / Banos de San Vincente, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Chimenea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Chimenea scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.