Lodge Hakuna Matata

9,2

6 reviews over Lodge Hakuna Matata in het Nederlands

Een onvergetelijke reis met verblijf in H akuna M

Vervalle Danny, 16-2-2014

De hemel op aarde. De mooiste reis die we ooit hebben gemaakt. Rudy en Marcellina waren 24 op 24 uur beschikbaar. Een echte aanrader.

Fantastisch!!!

Linda Gräfe, 19-4-2010

Schitternde locatie, supergastvrije uitbaters en zevensterrengastronomie!!!

Fantastische accommodatie

Frank Dielissen, 7-10-2009

Super sfeer op een unieke locatie. Paradijs voor natuurliefhebbers, rustzoekers en uitstekend eten. Toppunt van gastvriheid!!!

Alles klopt hier

Dick van Ouwerkerk, 19-8-2007

Alles klopt hier. Beste accommodatie die ik op mijn rondreizen door Ecuador met eigen 4-wheel drive ben tegengekomen. Absolute aanrader!!!

Prachtig gelegen in het regenwoud van ecuador

Jan Busser, 22-3-2007

Prachtig gelegen in het regenwoud van ecuador. Prima eten, 3 maal daags en een leuke bar. Vanuit de bar zich over het prachtige regenwoud. Door het terrein loopt de Rio Inchillaqui waarin gerust gebaad kan worden

Een aantal prachtige wnadelroutes over het terrein van ca 200 ha.

Ook excursies kunnen vanuit hier geboekt worden.

Nederlandstalige eigenaars. Absolute aanrader voor natuur- en rustliefhebbers.

Prachtig, in het regenwoud gelegen lodgecomplex

Jan Busser, 21-3-2007

Prachtig, in het regenwoud gelegen lodgecomplex. Kleinschalig en erg intiem.

Prachtig restaurantje (palen met rieten dak) van waaruit prachtig uitzicht over het bladerdek.

Op het terrein diverse wandelingen te maken, ook excursies op maat mogelijk.

Eten is geweldig alsmede de gastvrijheid.

Absolute aanrader.

ca 7 uur met de bus vanuit Quito, bij Archidona een 4 wheel drive (!) taxi nemen naar Hakuna Matata

We hebben een aantal aanbieders voor Hakuna Matata voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Hakuna Matata in Archidona , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Hakuna Matata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Hakuna Matata scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.