Reviews over accommodaties in Ecuador

Relaxt verblijf

Mirelle,
    28-5-2014

Heerlijk hotel in prachtige tuin vlakaan het strand waar amper iemand is en je een heerlijke wandeling kunt maken, op een nog ongerepte bestemming

eenvoudige lodge op een paradijselijke plek

paulienvandeworp,
    25-5-2014

De Cuyabeno lodge heeft een nederlandse oorsprong & had als doel onderdak te verlenen aan onderzoekers van het (amazone)regenwoud.

Het gaat dan ook om eenvoudige groeps- en tweepersoons onderkomens zonder "overbodige" luxe. Er is minimale - door zonneenergie opgewekte - elektriciteit en wifi etc. is ook niet aan de orde (behalve, incidenteel, bovenop de uitkijtoren) Maar als dit geen probleem is dan kun je er een geweldig verblijf hebben. De gids(en) weten waar ze het over hebben en laten je prachtige dingen zien en de koks (en het overige personeel) doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Er wordt altijd erg lekker en goed gekookt met verse ingrediënten. Het bezoek aan de Siona indianen is zeker ook de moeite waard maar voor ons was de avondtocht over het stille Laguna grande, waarbij de jungle ging slapen en de dag overging in de nacht, een once-in-a-lifetime ervaring.

Hotel rechtover de kathedraal

Francis van Jette,
    14-4-2014

Hotel gelegen in het centrum van Guayaquil, rechtover de kathedraal. Zeer ruime kamers met airconditioning. Heel vriendelijk personeel. Ruim ontbijtbuffet. Heel goed restaurant. Gratis wifi in alle kamers.

Een onvergetelijke reis met verblijf in H akuna M

Vervalle Danny,
    16-2-2014

De hemel op aarde. De mooiste reis die we ooit hebben gemaakt. Rudy en Marcellina waren 24 op 24 uur beschikbaar. Een echte aanrader.

De mooiste ervaring ooit

ad,
    29-11-2013

na een dagreis met bus en kano kom je ver van de bewoonde wereld in een primitief maar geweldig kleinschalig oerwoud-resort

de excursies over water en jungle trekking zijn boeiend.

De natuur blijft verbazen.

Door speciale watersamenstelling praktisch geen muggen.

Wel witte dolfijnen, araconda's, vogels etc.

Het eten is biologisch en komt deels van de indianenstammen in het oerwoud.

Eeen plek om heel lang te blijven.