Ecuador

Reviews over accommodaties in Ecuador

Relaxt verblijf

Mirelle,
    28-5-2014

Heerlijk hotel in prachtige tuin vlakaan het strand waar amper iemand is en je een heerlijke wandeling kunt maken, op een nog ongerepte bestemming

Gereisd met vrienden in februari 2014

Hotel rechtover de kathedraal

Francis van Jette,
    14-4-2014

Hotel gelegen in het centrum van Guayaquil, rechtover de kathedraal. Zeer ruime kamers met airconditioning. Heel vriendelijk personeel. Ruim ontbijtbuffet. Heel goed restaurant. Gratis wifi in alle kamers.

Gereisd met vrienden in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een onvergetelijke reis met verblijf in H akuna M

Vervalle Danny,
    16-2-2014

De hemel op aarde. De mooiste reis die we ooit hebben gemaakt. Rudy en Marcellina waren 24 op 24 uur beschikbaar. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nieuwe gedeelte heeft prachtige kamers

marije,
    22-7-2013

Eerste keer bij de receptie nr een kamer gevraagd, maar werden we onvriendelijk weggewimpeld. Ze hadden nog wel een kamer in het oude gedeelte. Te oud en vies voor meer dan 120 dollar. Later alsnog via touroperator geboekt, met upgrade. Kregen we een prachtige, gigantisch grote kamer met jaccuzi! Goed restaurant. Ontbijt ook prima.

Gereisd met partner in Wed Jul 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek!

fam_klaver,
    19-10-2012

Cotococha Amazone lodge nabij rivier Napo ligt in het vochtige en dichtbegroeide oerwoud. Het huisje staat op palen, er is geen stroom en in de plaats van ramen zitten alleen horren tegen het ongedierte . 'S nachts heerlijke oerwoud geluiden! 'S avonds is alles verlicht met fakkels en olielampjes.Prachtig om mee te maken!

Gereisd met vrienden in juli 2007