Kleine hotelsWeer vandaag28°13°
Hotel Zur Sonne

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Sonne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zur Sonne in het Nederlands

Klein, maar fijn.

Andrew
10-2-2009

Een klein stadshotelletje aan de rand van het historische centrum.Het hotel ligt aan een rustig plein (betaald parkeren) bij de Jakobskirche.Het hotel heeft een paar straten verderop een beperkt aantal parkeerplaatsen in eigen beheer, helaas niet overdekt of afgesloten (2.50 € p/d). Vanaf het hotel loop je in luttele minuten de binnenstad in. De kamers zijn niet bepaald groot. Maar gezien de prijs kun je de lat hier niet te hoog leggen. En wat je nodig hebt voor een verblijf is voorhanden. Kamer en badkamer zijn in prima conditie (gerenoveerd) en het is allemaal schoon. Ontbijt is in de vorm van een klein buffet op een kleine (overdekte) binnenplaats. Bij het hotel hoort nog een kneipe waar je voor de warme hap terecht kan. In de omgeving is er een aantrekkelijker keus. De vriendelijke eigenaar/receptie wijst je met plezier de weg in zijn stad en dat geeft het geheel een aangename sfeer.

Gereisd Met partner in februari 2009

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKrant

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Sonne in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.