Hotel Kaiserin Augusta

6 reviews over Hotel Kaiserin Augusta in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

prachtige ligging en in het hotel sfeervol

Bertus ter Haar
5-9-2016

Mooie eetzalen en keurige bediening. Fijne smaakvolle maaltijden. Goede kamers waar je je thuis voelt. Tegenover het station. Naar de binnenstad is het langs mooie gebouwen uit de Weimar tijd zeer de moeite waard om dit alles te bekijken.

Ook per fiets door de stad en omgeving is mogelijk. Weimar straalt rust uit en is wat stad betreft geen heksenketel.

Eenvoudig hotel dichtbij station.

Ine
23-7-2015

Kleine schone kamer (kamer 101). Alles was wel aanwezig. De matrassen van de bedden waren voorzien van een plastic beschermhoes.Deze zat vast om de matras. Niet prettig wanneer het warm weer is. Daardoor slecht geslapen.

Ontbijt was prima,

Mooi centraal gelegen

Hans
2-6-2012

Relatief dure en kleine kamers. Onvriendelijke ontvangst...

mooi en dichtbij station

janneke van der zwan
4-7-2011

mooi gelegen en centraal.

ruime kamer met zitje, minibar en koffie/thee faciliteit

een hotel om naar terug te gaan

adri
31-7-2008

een hele beste prijs/kwaliteit verhouding.

grote kamer met mooi uitzicht.

perfect ontbijt, een hotel met oude glorie maar zeker een prima onderhouden en uitziend geheel.

de afstand naar het centrum is goed te lopen.

Keurig hotel, 15 minuten wandelen van centrum. Je krijgt gratis openbaar vervoer aangeboden.Bussen rijden frequent, halte tegenover hotel.

Uitstekend uitgebreid ontbijt.

Kamer klein.Prima prijs / kwaliteit verhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiserin Augusta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiserin Augusta in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiserin Augusta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaiserin Augusta scoort een 8.76 uit 10 op basis van 324 reviews.