Hotel Dorint Am Goethepark Weimar

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Am Goethepark Weimar voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Dorint Am Goethepark Weimar in het Nederlands

nooit meer. Niet geinteresseerd.

Houweling
31-10-2016

Wel goed was het ontbijt. Slecht was de hygiëne van de kamer

klasse hotel

lydia plugers
6-2-2013

wij zijn de eerste week van December 2012 daar geweest en het was een geweldig hotel

lekker en uitgebreid ontbijt incl. sekt.. personeel over het algemeen vriendelijk

ook een kussen menu was wel zo fijn , omdat de meeste hotelkussens zo zacht zijn dat er niet op te slapen is .

de stad lig om de hoek , net als het Goethe museum , naar Buchenwald kun je met de bus , dat is heel aangrijpend .

wij gaan zeker nog eens terug .

Zakelijk hotel ook geschikt als vakantieverblijf, gelegen aan de rand van het centrum en vlot bereikbaar. Uitgebreid ontbijt, nette maar vrij "anonieme" kamers. Zeker een aanrader maar minder interessant met kinderen.

perfekt hotel ;prima service;uitstekend ontbijt

we waren er voor de 4e keer.

goede parkeergelegenheid

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorint Am Goethepark Weimar in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorint Am Goethepark Weimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dorint Am Goethepark Weimar scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.