Hotel Comfort Weimar

• Kinderopvang

12 reviews over Hotel Comfort Weimar

• 7Hubert30-08-2012

Voor een bezoek aan Weimar

Vriendelijke ontvangst en gedienstig personeel. Balkon met 2 stoelen maar wat vetust. Voor een douche dien je eerst over de nogal hoge boord van het bad te stappen. Hotel is gelegen op een heuvel in een woonwijk op een 4 km van Weimar. Tijdens ons verblijf waren er meerdere groepen jongelui wat voor wachttijden zorgde in de kleine ontbijtzaal. Geen restaurant ter plaatse maar wel dag en nacht drankjes en snacks te verkrijgen. Ook een lunchpakket is te bekomen. Grote parking aan de overzijde van de straat. Gratis wifi.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Ineke & Hans20-05-2012

Budgethotel niet mopperen

De voorkant is opgeknapt, de achterkant (nog) niet. Kamers, bedden, uitzicht, ontbijt, klantvriendelijkheid allemaal ok. Op 100 m. een winkelcentrum. Mijn beoordeling is ook gebaseerd op de prijs.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Nanno S. van der Wiel07-06-2011

eenvoudig hotel

Ruime kamer met balcon. 4e etage - prachtig uitzicht. Ontbijt mager. Bus naar Weimar vlak voor hotel. Aanrader: op enkele kilometers: voorm. concentratiekamp Buchenwald (zeer indrukwekkend); steden als Weimar, Erfurt, Muhlhausen, Bad Langensalze en Eisenach.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6fam. curfs06-06-2011

zeer vriendelijk personeel

wij zijn een paar dagen in comfort hotel weimar geweest het is een oud hotel aan de rand van de stad maar de bus stopt voor het hotel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ontbijt prima in orde we zijn gaan eten in restaurant schlemmergut in grossobringen dit is een aanrader

Gereisd met partner in mei 2011

• 7JackyB14-11-2010

Prima voor een kort verblijf

Hotel Comfort is van de buitenkant niet gezellig,maar de kamers zijn superschoon en het personeel is zeer behulpzaam. Ontbijt is prima en gratis parkeren aan de overkant.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Mart25-07-2010

Prettig hotel

Hotel Comfort ligt een paar kilometer buiten Weimar. De bus stopt voor de deur en met de Weimarcard kun je gratis reizen. Goede kamer met bad en balkon. Helaas geen airco. Geen restaurant, wel een goed ontbijt. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Tielia24-06-2010

Leuk voor een kort verblijf

Hotel is eenvoudig en ligt buiten Weimar. We werden uiterst hartelijk ontvangen en personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn goed, maar onze kamer rook erg muf. Tevens lag deze aan de voorkant en met de hele dag zon is het behoorlijk warm. Ontbijt is prima in een gezellige, maar kleine ontbijtruimte. Weimar viel ons enorm tegen. Erfurt (± 20 km.) vonden wij een geweldige stad, waar we een heerlijke dag hebben rondgewandeld. In het dorpje Grossobringen (3 km) staat restaurant Schlemmergut. Een erg gezellig en goed restaurant. Met mooi weer kun je gezellig buiten eten. Donderdagavond is schnitzelavond. En de schnitzels zijn heel groot!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Hans Laurentius16-11-2009

Prima hotel om Weimar te leren kennen

Hotel ligt buiten het centrum, maar de bus naar het centrum stopt vlak bij. Verder vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Peter en Fatos08-11-2009

prima hotel, bushalte dichtbij hotel

Hotel 5 km buiten Weimar, wel een leuk winkelcentrum op loopafstand, Bushalte dichtbij het hotel met een Weimarcard 3 dagen onbeperkt met de bus naar Weimar. Ontbijt prima

Gereisd met partner in november 2009

• 7Annelies01-11-2009

Goed gelegen hotel voor een bezoek aan Weimar

Comfort Weimar is een wat overtrokken benaming. Het hotel zicht niet echt bijzonder. Dertien in een dozijn. Toch hebben we er 3 nachten met plezier doorgebracht. Dat kwam ook door het arrangement, incl. een gratis Weimarcard. Overigens via een hotelkamerveiling aangekocht. Het hotel ligt buiten het centrum, je behoeft ook openbaar of autovervoer. De halte ligt liet ver van het hotel. Weimar zelf is zeer de moeite waard. Prachtig en interessant centrum. Wij maakten een rondwandeling met gids. Bovendien bezochten we Buchenwald, slechts op korte afstand van het hotel gelegen.

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Comfort Weimar info