7,1

11 reviews over Hotel Comfort Weimar in het Nederlands

Voor een bezoek aan Weimar

Hubert
30-8-2012

Vriendelijke ontvangst en gedienstig personeel. Balkon met 2 stoelen maar wat vetust. Voor een douche dien je eerst over de nogal hoge boord van het bad te stappen. Hotel is gelegen op een heuvel in een woonwijk op een 4 km van Weimar. Tijdens ons verblijf waren er meerdere groepen jongelui wat voor wachttijden zorgde in de kleine ontbijtzaal. Geen restaurant ter plaatse maar wel dag en nacht drankjes en snacks te verkrijgen. Ook een lunchpakket is te bekomen. Grote parking aan de overzijde van de straat. Gratis wifi.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Budgethotel niet mopperen

Ineke & Hans
20-5-2012

De voorkant is opgeknapt, de achterkant (nog) niet. Kamers, bedden, uitzicht, ontbijt, klantvriendelijkheid allemaal ok. Op 100 m. een winkelcentrum. Mijn beoordeling is ook gebaseerd op de prijs.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenvoudig hotel

Nanno S. van der Wiel
7-6-2011

Ruime kamer met balcon. 4e etage - prachtig uitzicht. Ontbijt mager. Bus naar Weimar vlak voor hotel. Aanrader: op enkele kilometers: voorm. concentratiekamp Buchenwald (zeer indrukwekkend); steden als Weimar, Erfurt, Muhlhausen, Bad Langensalze en Eisenach.

Gereisd Met partner in juni 2011

zeer vriendelijk personeel

fam. curfs
6-6-2011

wij zijn een paar dagen in comfort hotel weimar geweest het is een oud hotel aan de rand van de stad maar de bus stopt voor het hotel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ontbijt prima in orde we zijn gaan eten in restaurant schlemmergut in grossobringen dit is een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2011

Prima voor een kort verblijf

JackyB
14-11-2010

Hotel Comfort is van de buitenkant niet gezellig,maar de kamers zijn superschoon en het personeel is zeer behulpzaam. Ontbijt is prima en gratis parkeren aan de overkant.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig hotel

Mart
25-7-2010

Hotel Comfort ligt een paar kilometer buiten Weimar. De bus stopt voor de deur en met de Weimarcard kun je gratis reizen. Goede kamer met bad en balkon. Helaas geen airco. Geen restaurant, wel een goed ontbijt. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Leuk voor een kort verblijf

Tielia
24-6-2010

Hotel is eenvoudig en ligt buiten Weimar. We werden uiterst hartelijk ontvangen en personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn goed, maar onze kamer rook erg muf. Tevens lag deze aan de voorkant en met de hele dag zon is het behoorlijk warm. Ontbijt is prima in een gezellige, maar kleine ontbijtruimte. Weimar viel ons enorm tegen. Erfurt (± 20 km.) vonden wij een geweldige stad, waar we een heerlijke dag hebben rondgewandeld. In het dorpje Grossobringen (3 km) staat restaurant Schlemmergut. Een erg gezellig en goed restaurant. Met mooi weer kun je gezellig buiten eten. Donderdagavond is schnitzelavond. En de schnitzels zijn heel groot!!

Gereisd Met partner in juni 2010

Prima hotel om Weimar te leren kennen

Hans Laurentius
16-11-2009

Hotel ligt buiten het centrum, maar de bus naar het centrum stopt vlak bij. Verder vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, bushalte dichtbij hotel

Peter en Fatos
8-11-2009

Hotel 5 km buiten Weimar, wel een leuk winkelcentrum op loopafstand, Bushalte dichtbij het hotel met een Weimarcard 3 dagen onbeperkt met de bus naar Weimar. Ontbijt prima

Gereisd Met partner in november 2009

Goed gelegen hotel voor een bezoek aan Weimar

Annelies
1-11-2009

Comfort Weimar is een wat overtrokken benaming. Het hotel zicht niet echt bijzonder. Dertien in een dozijn. Toch hebben we er 3 nachten met plezier doorgebracht. Dat kwam ook door het arrangement, incl. een gratis Weimarcard. Overigens via een hotelkamerveiling aangekocht. Het hotel ligt buiten het centrum, je behoeft ook openbaar of autovervoer. De halte ligt liet ver van het hotel. Weimar zelf is zeer de moeite waard. Prachtig en interessant centrum. Wij maakten een rondwandeling met gids. Bovendien bezochten we Buchenwald, slechts op korte afstand van het hotel gelegen.

Gereisd Met partner in mei 2009

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Weimar in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Weimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.