Hotel Arabella Sheraton Hotel Elephant

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Arabella Sheraton Hotel Elephant voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Arabella Sheraton Hotel Elephant in het Nederlands

Riant met rijke geschiedenis

Petry
1-7-2010

Normaal veel te duur maar met een last-minute een grandioze plek in Weimar. Centraler is onmogelijke, riante kamer, super service.

Echt genieten, elke etage lijkt wel een kunstgalerie.

Reeds vaak bezocht

Harrie
5-4-2006

Reeds vaak bezocht. Blijft genieten 'op stand'. De (verwerking van de) historie van dit hotel geeft het verblijf een extra dimensie. Als je er gevoelig voor bent. Geldt overigens voor heel Weimar.

Let op, de topkok heeft 'geen kaas gegeten' als het om vegetarische gerechten gaat (ook al staan ze op de kaart).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabella Sheraton Hotel Elephant in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabella Sheraton Hotel Elephant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arabella Sheraton Hotel Elephant scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.