Hotel Anna Amalia

Hotel Anna Amalia
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Amalia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Anna Amalia in het Nederlands

Leuk hotel

Janneke
20-1-2010

Leuk hotel, goede ligging t.o.v. het centrum. Keurige kamers

Een beetje laattijdig maar wellicht toch nuttig

Camiel en Denise HUUGHE
19-1-2010

Wij, als echtpaar, op retour van Wenen, het oude Weimar aangedaan met bezoek aan de woning van Goethe, de graftomben van Goethe en Schiller enz. Ook de stad Gotha denk aan de belgische dynastie "von Saksen, Cuborg und Gotha". In de nabijheid bezoek aan Büchenwald enz. Hotel Anna Amalia is ons goed bevallen, tot de betere klasse, sterren waard, in een zijstraatje van het centrum gelegen. Zowel bedden als half/pension bevredigend. Eigen parkeerplaats. Wij sliepen er drie nachten en zijn er tevreden vertrokken. Een beetje laattijdig verslagje daar nu pas vastgesteld (januari 2010) dat er nog geen commentaar over dit hotel opgenomen werd. Wij zullen wel nooit meer in Weimar langskomen maar kunnen dit beter hotel wel aanbevelen qua positieve prijs- kwaliteitverhouding. Er zijn nog een beperkt aantal andere hotels die weinig beter maar merkelijk duurder zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anna Amalia in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anna Amalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.