Vakantiepark Dogglywood

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,0

9 tips over Vakantiepark Dogglywood

Rietje en Ad Vermeulen, 14-6-2015
Geniet van het mooie Thuringer Woud.
Eveline, 14-4-2015
In de omgeving kun je heerlijk wandelen en er zijn genoeg toeristische attracties in de buurt waar je heen kunt gaan.
Anje, 12-10-2014

Goede schoenen om flink te wandelen. De Waterval te bekijken of de mijn. Om de wandeling naar het kasteel Wartburg te kunnen maken of door Weimar te lopen. Buchenwald is ook heel goed te bezichtigen. Net als kasteeltjes in de omgeving.

Extra tip: achter de mijn loopt een pad naar boven. Daar vind je een uitzichtstoren. In het weekend open. Dan is ook het eettentje daar open: heerlijk en veel eten voor weinig!

Nancy Oskam, 28-7-2014

De Trusetal Wasserfal,

de snuffelworkshop "Mantrailing" ( door Kees gegeven )

Bad Liebenstein

Chris Kindschuh, 15-3-2014
Er is ook een leuke gemeenschapsruimte, een hondenzwembad (dat omheind is, dus als je niet wil blijft je hond droog), de eigemnaars bieden workshops tegen betaling aan
Greta, 20-1-2014
Als je 15 min met de auto rijd kun je heel mooi wandelen alleen jammer dat de honden dan vuil in de auto moeten en je 12,50 moet betalen per hond om je hond zelf te moeten wassen

StefMarjo, 27-8-2013
Eten bij Zum Stern in het dorp, vooral als de echte Oost-Duitse gerechten gemaakt zijn!
E. Warner, 19-8-2013
In de omgeving is het goed wandelen. Vlakbij bevind zich een waterval. Deze is aangelegd maar wel leuk om eens te bekijken.
Kyara, 2-8-2013
De mooie wandelroutes! De waterval en de mooie meren in de buurt.