Vakantiepark Dogglywood

Fantastisch!!

Henk Croesen
16-8-2018
  • Onderkomen9

Paradijsje voor de honden.

Het huisje (finhütte+) is prima, alles aanwezig. Mooie grote slaapkamer.

Alles mooi omheind.

De omgeving is echt geweldig, wandel mogelijkheden zat, goed begaanbare paden.

En de eigenaren Kees en Monique zijn hele leuke mensen.

De wekelijkse bbq is een aanrader!!

Ook de groepswandeling met Kees is een aanrader!

Restaurants genoeg in de omgeving, lekker en niet duur.

quality time met je honden: één adres dogglywood

thierry ingrid en de pomskys
26-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We zijn net terug van een weekje dogglywood, wat hebben wij genoten.

Kees & Monique zijn gezellige mensen die weten wat echte hondenliefhebbers verwachten van een vakantie met honden. Geweldige losloop weide waar je vriend omhoog en weer naar beneden kan rennen, een zwempool om af te koelen, agility

parcour, behendigheid toestellen. Wij zaten in de bungalow en daar is niets op aan te merken ook de tuintjes zijn prima omheind. Een gezellige bbq avond maakt het allemaal nog eens af en zo maak je snel kennis met de andere parkbewoners.

Voor mensen die graag lange bos wandelingen doen is er in de omgeving keuze genoeg. Kees & Monique, aan ons zie je nog terug, bedankt.

Thierry & Ingrid Kyla & Roxy

Honden zijn op vakantie en de baasjes mogen mee!

John en Sylvia
16-5-2018
  • Onderkomen10

We hebben twee super weken gehad met onze twee labradors! Als je heerlijk bezig wil zijn met je viervoeters dan is dit kleinschalige vakantiepark perfect. De gezamenlijke wandelingen en BBQ zijn ook geweldig. Heelijk verhalen uitwisselen over de honden. De eigenaren, Kees en Monique, zijn hartelijk en gedreven mensen.

Geweldig!

Yvonne & Jeroen
11-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Geweldig park met super aardige eigenaren! Kees & Monique zijn erg aardig en echte hondenliefhebbers! Jij bent van harte welkom maar honden nog meer! :) leuk kleinschalig park bovenop een heuvel midden in een dorpje. Je kunt vanuit hier heerlijk wandelen met je honden in de wijde groene omgeving . Op het park is ook van alles voor honden; uitlaatveld, zwembad, behendigheidsbasn etc. We komen zeker nog een keer terug!! Bedankt voor de gezellige week Kees & Monique!

• Onderkomen8

Dooglywood is een gezellig vakantiepark waar honden voorop staan. Het terrein is geheel omheind. Op het terrein staan een aantal bungalows en huisjes. Deze zijn al wat ouder, maar heel schoon en gezellig ingericht. Voor de honden is in het huisje van alles aanwezig. De tuinen zijn allemaal omheind. Een nadeel bij de Finhüttes zijn de verschillende trappen. Wij (met vier teckels) ervaren dit echter niet als een probleem. Met wat creativiteit is dit goed op te lossen.

Op het terrein zijn verschillende mogelijkheden om met de honden aan de slag te gaan: een Brainground, een behendigheidsbaan, een waterpoel en een uitloopveld. Daarnaast is het mogelijk om verschillende soorten privé lessen met de hond te volgen. Deze lessen worden gegeven door zeer deskundige mensen.

De eigenaren zijn zeer betrokken mensen die er alles aan doen om het hond en mens naar de zin te maken.

De omgeving is prachtig met vele wandelmogelijkheden.

Zen.......

Louisette
27-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wakker worden met het geluid van vogels, midden tussen de bomen, voor het overige volledige stilte. Zaaalig! Omheinde tuin, hondje kon naar hartelust achter de vogels lopen en vanaf het terras aan de bungalow had hij een overzicht op een deel van het park. Mooie bungalow trouwens, voorzien van alle comfort.

Had mijn laptop bij maar heb hem NIET aangesloten. Voelde me in een andere wereld .... Wie heeft er dan Wi-Fi nodig....

Eigenaars zijn steeds aanwezig en/of bereikbaar. En altijd bereid om een handje toe te steken en/of info te verstrekken over de mogelijkheden in de streek. Geen moeite te veel.

Heb Thüringer braadworsten meegebracht en ook een salami van de slager op 100m van Dogglywood. Lekker hoor.

Ben eigenlijk aan het plannen voor mijn volgend bezoek ...

Zonder twijfel. , tot de volgende keer

Christina
29-1-2018
  • Onderkomen10

Wat een mooi gelegen plek . Het was onze eerste keer hier , maar zeker niet fe laatste keer .Fantastische eigenaren die begrijpen wat honden en eigenaren nodig hebben om een heerlijke vakantie te hebben. Er is aan alles gedacht . De finnhuttes zijn comfortabel en schoon. En als je bedenkt dat er altijd honden zijn in de huizen is dat gewoonweg fantastisch.

De hele vakantie was één groot feest voor ons. Wij hebben alweer geboekt voor de volgende keer.

Slecht

Nom
27-1-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Slecht. Schimmels. Stinkende wc met spetters urine op de muur. Klam en vochtig. Zwemvijvertje vies en glad. Deelgenomen aan bbq, aan de diarree, zoals anderen.

Finhutte, oud en gezellig

Harrie
14-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een klein en oud park vanuit het voormalige Oost Duitsland. Mooi gebied om samen met de hond te wandelen. Het is er rustig, de winkels zijn in de buurt. Klein minpuntje, is de kleine complete keuken.

Nooit meer

Sil
29-10-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De bungalow was niet schoon veel hondenharen zelf de stofzuigerzak zat vol met haren.

Schimmel in de badkamer.

Je kleding voelt als je het uit de kast haalde klam aan .

Tv ging om de 3u uit .

Slechte wiffi.

De ruimte waar de honden konden uitrennen was erg smal en stijl niet erg fijn voor de honden.

Er was weinig te bleven in de omgeving waar je hapje kon eten of gezellig wat drinken.

Elke ochtend om 6u wakker worden van een blaffende hond.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dogglywood in Trusetal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dogglywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dogglywood scoort een 8.18 uit 10 op basis van 80 reviews.