Vakantiepark Dogglywood

Vakantiepark Dogglywood

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,9

74 reviews over Vakantiepark Dogglywood in het Nederlands

Zonder twijfel. , tot de volgende keer

Christina, 29-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een mooi gelegen plek . Het was onze eerste keer hier , maar zeker niet fe laatste keer .Fantastische eigenaren die begrijpen wat honden en eigenaren nodig hebben om een heerlijke vakantie te hebben. Er is aan alles gedacht . De finnhuttes zijn comfortabel en schoon. En als je bedenkt dat er altijd honden zijn in de huizen is dat gewoonweg fantastisch.

De hele vakantie was één groot feest voor ons. Wij hebben alweer geboekt voor de volgende keer.

Slecht

Nom, 27-1-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Slecht. Schimmels. Stinkende wc met spetters urine op de muur. Klam en vochtig. Zwemvijvertje vies en glad. Deelgenomen aan bbq, aan de diarree, zoals anderen.

Finhutte, oud en gezellig

Harrie, 14-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een klein en oud park vanuit het voormalige Oost Duitsland. Mooi gebied om samen met de hond te wandelen. Het is er rustig, de winkels zijn in de buurt. Klein minpuntje, is de kleine complete keuken.

Nooit meer

Sil, 29-10-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De bungalow was niet schoon veel hondenharen zelf de stofzuigerzak zat vol met haren.

Schimmel in de badkamer.

Je kleding voelt als je het uit de kast haalde klam aan .

Tv ging om de 3u uit .

Slechte wiffi.

De ruimte waar de honden konden uitrennen was erg smal en stijl niet erg fijn voor de honden.

Er was weinig te bleven in de omgeving waar je hapje kon eten of gezellig wat drinken.

Elke ochtend om 6u wakker worden van een blaffende hond.

Wat mooi in de herfst

Pauline, 27-10-2017
  • Onderkomen9

Elk jaar komen we een paar keer in dit fijne, gezellige Dogglywood. Maar dit keer waren de herfstkleuren prachtig,het op zoek gaan naar burlende herten om 6 uur in de ochtend,een bijzondere ervaring.

De rust op het park is elke keer weer heerlijk. Maar ook het treffen van andere hondenliefhebbers is bijzonder.

Elk jaar worden de huisjes beter en beter. De hondentraining van Monique en het speuren met Kees is een aanrader! De bungalow was super schoon😄. Binnen 6 km meer dan genoeg heerlijke restaurants.

eenmalig

carla, 15-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

in september voor de 1e keer naar dogglywood met onze 2 honden.

hadden de finhutte plus.

onze pup van 8 maanden durfde de trap niet af sliepen bij ons in souterain.

beter boek je een bungalow daar is alles gelijkvloers en alleen bij de voordeur een trap maar daar is loopplank naast gelegd.Helaas was deze niet meer vrij.

finhutte heeft een klein keukentje vond het net te klein om daar te moeten koken of eten voor te bereiden qua ruimte.

tuin om het het huis was prima de honden konden goed uit de weg.

huisjes zijn wel in het najaar zeker in de avond kil en vochtig en sommige dingen in huis gedateerd zeker douche ruimte.

mis daarin wel de plateau om douchespullen op te ruimen en neer te zetten.

bij aankomst geen duidelijke ruime receptie helaas.

de eigenaars van het park zie je alleen bij sleuteluitgifte en inchecken.

bbq was wel super geregeld gezellig met alle vakantiegangers bij elkaar!!

Goed opletten bij het intrekken van de woning of iets kapot is dit direct melden!

En niet vergeten je voerbakken mee te nemen voor de hond deze zijn niet aanwezig in het huisje.

Met uitchecken kan je gewoon je sleutel in de deur laten zitten en vertrekken,wel jammer dat ze geen persoonlijk afscheid nemen voor dit kleine park van 13 woningen?

Omgeving schitterend mooie lange wandelingen gemaakt door bossen en weide gebieden.

Ideaal vakantieadres met hond (-en)!

Grietje, 30-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alle tuinen van de afzonderlijke accommodaties zijn omheind. Park zelf is omheind. Er is een omheind losloop gebied, veel behendigheidstoestellen en een zwembad voor honden! Echt super!

derde keer laatste keer

devriendt inge, 24-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Voor de derde keer naar dogglewood.positief nieuws de eerste keer was de beste vd 3 keren.2de en 3 de keren negatief.hekje zowel aan tuin of zwemvijver sluit niet goed af.Duitse herder een chihuahua aangevallen door hekje zwemvijver.1 duwtje en hekken vliegt open.gras op eigen tuin super hoog zodat je de uitwerpselen moeilijk ziet liggen.we betalen 102 euro voor de opkuis maar moeten alles zelf en heel grondig opkuisen.het is normaal da je u chalet opkuist als je vertrekt maar niet de bedoeling om grote kuis te doen als je op vakantie gaat.aftrek borg.nog een beetje haar gevonden aftrek borg ( hondenvakantie) vuilbakje's zelf te ledigen stofzuigen en dweilen allemaal zelf doen.honden mogen niet blaffen als je eens weg ga zonder.prijs kwaliteit heel duur aangezien de borg meestal nog eens word afgetrokken.

twee fijne weken gehad!

Annet, 27-6-2017
  • Onderkomen8

Voor de eerste keer naar Dogglywood geweest. Twee heerlijke weken gehad. Bungalow was prima, slaapkamer in het souterrain lekker koel. Hond moet wel goed kunnen traplopen omdat je eerst naar beneden gaat en voor de woonkamer keuken weer naar boven. De omheinde tuin was super voor onze vrijbuiter. De keuken is klein maar zeer compleet ingericht (op de vaatwasser na maar dat was bekend). De bedden zijn prima en zelfs voor de hond is er een bed! Kees en Monique zijn gastvrij en behulpzaam. De BBQ is niet te versmaden en ook de vossenjacht met Monique is een aanrader!

De omgeving is prachtig. Je moet wel enige conditie hebben om te wandelen daar het wel heuvelachtig is. Er zijn leuke plaatsen in de omgeving.

Kortom, wij hebben het enorm naar ons zin gehad. En onze Belle ook!

Wilma, 30-5-2017
  • Onderkomen9

Ga je alweer naar Dogglywood?

Ja dat klopt, want ik voel me daar heel goed.

Een park opgebouwd door twee geweldige mensen,

Die voor iedereen het beste wensen.

Hun ziel en zaligheid erin gegooid,

En nu een park wat geweldig is ontplooid.

De liefde voor honden stralen ze uit,

En altijd tijd voor een aai voor elke hondensnuit.

Heerlijk om de lach van Monique te horen,

En Kees maakt voor de liefhebber ingewikkelde sporen.

De bbq , een terug komend festijn,

Met thuringer wurst, bier en wijn.

Dogglywood ademt Kees en Monique,

En dat is hun geheime tactiek!

Dogglywood waar u en uw hond de sterren zijn,

Dat kan ik alleen maar bevestigen, t is er super fijn!

Met het 5 jarig jubileum en kerst nog tegoed,

Kan ik best zeggen: Ik hou van Dogglywood!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dogglywood in Trusetal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dogglywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dogglywood scoort een 7.99 uit 10 op basis van 74 reviews.