Hotel Am Kellerberg

7 reviews over Hotel Am Kellerberg in het Nederlands

Simpel maar schoon

Robert Bakker,
28-7-2017

Am Kellerberg is een oud gebouw, aan de buitenkant is de tand des tijds goed te zien. Binnen is echter alles keurig schoon en, ondanks de ouderdom, goed onderhouden.

We bezochten het hotel in een half-pension-arrangement via een reisaanbieder. Elke dag een ontbijt en een 3-gangen menu. Bij het ontbijt in ieder geval lekkere broodjes, beleg, yoghurt en (blik-)vruchtjes. De eerste twee dagen geen vers fruit, of het zouden de stukjes watermeloen moeten zijn.

Het diner was elke dag een verrassing waar echter geen enkele keuzemogelijkheid was. De smaak was niet verkeerd, maar het was allemaal wel erg simpel. Er was nét genoeg, maar zeker geen overdaad.

Het personeel was erg vriendelijk en vrolijk. Net als overal is het ook hier een voordeel als je de taal van het land machtig bent.

De omgeving is erg geschikt om te wandelen, dat hebben wij weinig gedaan omdat er ontzettend veel regen viel.

Aan te bevelen, maar wel een eind weg: het August Horch-museum in Zwickau, met een overdaad aan oldtimer auto's.

Prima hotel

Marcel,
23-7-2017

Het personeel is vriendelijk, uitgebreid ontbijt, diner was goed en zeker de steengrill was super!

Je moet zelf om de extraatjes vragen (volgens arrangement): Kaffee und Kuchen, vrijkaarten voor de burcht en knapzak.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel voor een week

René Valensa,
23-7-2017

De kamers zijn goed en echt schoon. Ook de badkamer wordt prima schoon gehouden. Bedden slapen heerlijk. Avondeten in de Backstube is erg gezellig. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en geen enkele moeite is te veel. Men is trots op het hotel en draagt dat ook uit naar elke gast. Eten is erg goed. Ontbijtbuffet heeft ruim voldoende keus.

Het dorpje heeft niets maar Jena is slechts 20km verwijderd en de omgeving is prachtig om te lopen.

Zeker de moeite waard.

H Troost,
23-5-2017

Bijzonder mooie omgeving zeker in Mei met bloeiende velden, tevens diverse uitstapjes zoals Weimar, Erfurt on Jena

met als aanrader de botanische tuin

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldiige sfeer

Henk Baas,
2-5-2017

Dit hotel ligt op een prachtige locatie tegenover een kasteel en is heel sfeervol. Heel goede prijs-kwaliteitverhouding. De medewerkers blinken uit in gastvrijheid.

Gereisd met partner in april 2017

geweldig

John Naber,
25-4-2017

de bediening is geweldig, aandacht voor de gasten is zeer goed.

Gereisd met partner in april 2017

Erg goed bevallen

Dirk vd Heuvel
15-6-2016

Kamer,ruim, eenvoudig, maar goed, ontbijt uitstekend, diner erg goed

Prijs- kwaliteit verhouding is prima

De Wifi deed het wel maar hield niet over

Gereisd met partner in juni 2016

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Kellerberg in Trockenborn-Wolfersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Kellerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.