Trockenborn-Wolfersdorf

We hebben een aantal aanbieders voor Trockenborn-Wolfersdorf voor je op een rij gezet:

vakantie Trockenborn-Wolfersdorf

Reviews over Trockenborn-Wolfersdorf

Simpel maar schoon

Robert Bakker,
    28-7-2017

Am Kellerberg is een oud gebouw, aan de buitenkant is de tand des tijds goed te zien. Binnen is echter alles keurig schoon en, ondanks de ouderdom, goed onderhouden.

We bezochten het hotel in een half-pension-arrangement via een reisaanbieder. Elke dag een ontbijt en een 3-gangen menu. Bij het ontbijt in ieder geval lekkere broodjes, beleg, yoghurt en (blik-)vruchtjes. De eerste twee dagen geen vers fruit, of het zouden de stukjes watermeloen moeten zijn.

Het diner was elke dag een verrassing waar echter geen enkele keuzemogelijkheid was. De smaak was niet verkeerd, maar het was allemaal wel erg simpel. Er was nét genoeg, maar zeker geen overdaad.

Het personeel was erg vriendelijk en vrolijk. Net als overal is het ook hier een voordeel als je de taal van het land machtig bent.

De omgeving is erg geschikt om te wandelen, dat hebben wij weinig gedaan omdat er ontzettend veel regen viel.

Aan te bevelen, maar wel een eind weg: het August Horch-museum in Zwickau, met een overdaad aan oldtimer auto's.

Prima hotel

Marcel,
    23-7-2017

Het personeel is vriendelijk, uitgebreid ontbijt, diner was goed en zeker de steengrill was super!

Je moet zelf om de extraatjes vragen (volgens arrangement): Kaffee und Kuchen, vrijkaarten voor de burcht en knapzak.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel voor een week

René Valensa,
    23-7-2017

De kamers zijn goed en echt schoon. Ook de badkamer wordt prima schoon gehouden. Bedden slapen heerlijk. Avondeten in de Backstube is erg gezellig. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en geen enkele moeite is te veel. Men is trots op het hotel en draagt dat ook uit naar elke gast. Eten is erg goed. Ontbijtbuffet heeft ruim voldoende keus.

Het dorpje heeft niets maar Jena is slechts 20km verwijderd en de omgeving is prachtig om te lopen.

Zeker de moeite waard.

H Troost,
    23-5-2017

Bijzonder mooie omgeving zeker in Mei met bloeiende velden, tevens diverse uitstapjes zoals Weimar, Erfurt on Jena

met als aanrader de botanische tuin

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldiige sfeer

Henk Baas,
    2-5-2017

Dit hotel ligt op een prachtige locatie tegenover een kasteel en is heel sfeervol. Heel goede prijs-kwaliteitverhouding. De medewerkers blinken uit in gastvrijheid.

Gereisd met partner in april 2017
Trockenborn-Wolfersdorf scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews