Camping Bergwiese Thüringen

Camping Bergwiese Thüringen
7,7

14 reviews over Camping Bergwiese Thüringen in het Nederlands

Beslist een aarader voor rustzoekers

C Den Ridder,
21-5-2018

De camping is mooi en rustig gelegen.Plaatsen zijn ruim,het sanitair is verouderd maar werd redelijk bijgehouden.de eigenaar is een zeer vriendelijke gastvrije man.We zijn 2 maal hier gestopt om te overnachten de 1e keer zelfs 2 dagen en kregen beide keer een heerlijke maaltijd voorgeschoteld.

Rustplek met prachtig uitzicht

Gustaaf,
20-4-2018

Positief: rust, vogelgeluiden, volop natuur, mooi uitzicht, aardige eigenaar, schoon sanitair

Negatief: beetje gedateerd sanitair, oude folders

Nooit meer.

Jan,
31-10-2017

We hebben er 1 nacht gestaan als doortrek camping. Na een hevige regenbui s'nacht waren we blij dat we de volgende morgen nog weg konden komen, het was een en al modder geworden.

Als je een beetje dikker bent kun je waarschijnlijk de douche niet in. Deze was wel schoon.

Rust en ruimte

Marieke,
27-8-2017

Camping met ruime plaatsen in een mooie omgeving. Op de site staat dat er een bierstube is en je kan eten. Er staat niet bij dat dit niet elke dag is. Voor ons dus geen biertje en schnitzel helaas.

volgend jaar weer!

jan,
22-7-2017

schitterende plekken, enorm ruim, goede grond. Lekker losjes georganiseerd, broodjes werden aan je tent gehangen. Bij voldoende animo lekker happen van houtgestookte ovens/fornuis :-) De campingbaas doet op zaterdagavond iets met muziek, ik vraag me af of dat mijn smaak zou zijn. Maar het is een zeer toffe kerel, en je mag zelf meespelen, open podium. Watervoorziening was voor ons wat onduidelijk, er was kwelwater en drinkwater, met een kleurcode. Sanitair voldoende en schoon, maar verwacht geen topklasse. veel mooie (roof)vogels te zien. Redelijk wat cultuur, goede fietsroutes, wandelen weet ik niet. Wat de prijs was weet ik niet exact, wij waren er 2 nachten, electra, met broodjes, bier en pizza's samen net 60 euro.

Nee

Petra
19-8-2016

Prima voor een nachtje maar je kunt er niets kopen hoewel er wel een briefje hangt voor brood. Vanwege de weinige gasten konden we ook geen hapje eten. Dit stond ook niet aangegeven. De omgeving was prachtig maar dan toch op een andere camping. Het sanitair was keurig.

Geen familiecamping

van Casteren
25-8-2015

Super mooi gebied! Charmante camping met veel fruitbomen en mooi uitzicht. Leuke, diverse kampeerplaatsen, zowel met schaduw als middenin de zon. Het sanitair is netjes. Wij waren met onze kinderen van 4 en 5 jaar en hebben ons goed vermaakt. Het is echter geen camping voor Familienurlaub zoals hun website vermeldt. De speeltoestellen waren in slechte staat; wel een vlak grasveld met kist vol spelmaterialen. Kindervermaak moet je meer zelf organiseren. Eventueel mogelijkheid om te eten als je een dag vooraf aangeeft. We zijn een kleine week geweest hebben genoeg te doen en te zien gehad in de omgeving (Alternativer Bärenpark Worbis, openluchtzwembad Heilbad Heiligenstadt, Grenzmuseum, Duderstadt met super stadspark met veel speeltoestellen).

Mooi gelegen kleine camping, prettige sfeer

Klaas mussche
16-8-2015

het was de bedoeling slechts een of twee dagen te blijven; het werd een hele week. we hebben genoten van de rust ( je kunt de stilte horen) de ruimte, de natuur en de prettige informele sfeer op deze kleine camping. Er is geen zwembad of ander vertier en dat vonden wij geen nadeel. Het sanitair is basic maar functioneel en schoon

Mochten we weer in deze buurt op vakantie gaan, dan staat deze camping zeker weer op ons lijstje. Al was het alleen maar om s avonds in volkomen stilte een prachtige sterrenhemel te zien, terwijl het geluid van (bos) uilen het plaatje compleet maakt.

De camping en het aangrenzende dorp hebben geen winkels, voor boodschappen moet men naar het paar kilometer verderop gelegen Uder.

Genieten

S. Bottema
13-8-2015

Heerlijke vakantie gehad op een rustige, landelijke camping. Erg mooi gelegen met schitterend uitzicht over het dal van de Werra en de heuvels aan de overkant. Zeer rustig. Goede uitvalsbasis om leuke plaatsen te bezoeken (Göttingen, Kassel) of fiets- en wandeltochten te maken.

Terrasvormige plaatsen op de camping, deels mooi beschut, deels wat meer open. Vriendelijke beheerder.

Tip: neem fietsendrager mee, voor minder inspannende fietstochtjes in de verschillende rivierdalen.

Voor ons een tien, maar het is maar net wat je zoekt.

Heerlijk rustig genieten

Willem-Jan
14-7-2013

Via SVR campings te weet gekomen over de leuke camping.

Een mooie Camping, gelegen aan de voet van een berg. Plaatsen op plateau's zodat de caravan toch gemakkelijk waterpas kan staan. Sanitair is prima, Dames en heren sanitair gescheiden. Voor de heren, 2 urinoirs, 2 toiletten, 3 wasbakken en 2 douches. Alleen geschikt voor 1 persoon, te klein voor met kind erbij. Mooie grote camping. Onlangs nog een stuk weiland geschikt gemaakt voor extra plaatsen. Eigenaar heeft een eigen bar/restaurantje gemaakt, waar hij zelf ook kookt, drank schenkt, entertaint op gitaar :-D

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergwiese Thüringen in Thalwenden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergwiese Thüringen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.