9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Victor's Residenz voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Victor's Residenz in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Jan en Ellen
24-8-2014

Positief: Schitterende ligging, veel wandelmogelijkheden in de omgeving (receptie geeft je zelfs een paar routes als je er om vraagt). Personeel zeer vriendelijk en spreekt goed Engels. Zwembad en sauna landschap (gratis voor hotelgasten!) zijn echt geweldig! Heerlijk zwemmen, veel ruimte, verschillende bubbel-baden, glijbanen, stroomversnelling en meestal rustig. Binnenbad, klein stukje buiten. Ontbijt uitgebreid en voor elk wat wils. Gratis parkeren bij het hotel. Stadjes in de omgeving (bijv. Dudestadt) erg gezellig en prima om uit eten te gaan. Wij hadden onze hond mee, ontvangt voor hond erg goed, waterbakje, ligkussen, hondensnack en speciale niet storen kaart lagen klaar in de kamer. Negatief: In de standaard kamer 2 losse bedden die je niet tegen elkaar kunt aanschuiven, zitten vast. Badkamer eenvoudig, wel schoon, maar schimmel in douchehoek, oogt niet heel fris.

Gereisd Met partner in augustus 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victor's Residenz in Teistungen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victor's Residenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.