Hotel Ringberg Hotel

7,4

• Ligging t.o.v. pistes7,7

7 tips over Hotel Ringberg Hotel

Greetje Bos, 6-10-2014
De begeleide wandeltocht met gids vanuit het hotel ( gratis) is zeker een aanrader. Ook het rondrijden voor kinderen vanaf 10 jaar in een minijeep met versnelling. Voor 10 euro 8 rondjes op een speciale parkeerplaats met de eigenaar ( de man van de animatie) ernaast . Super leuk! Het klimbos is ook zeker de moeite waard. We hebben geen enkele keer de auto gepakt omdat we ons allemaal in en rond het hotel enorm hebben vermaakt.
Greetje000, 5-10-2014

Meedoen met de gratis begeleide wandeltocht vanuit het hotel met gids. Mountainbikes huren bij het hotel. ( 5 euro per dag) De omgeving is prachtig. Je kunt ook langlaufsets huren tegen schappelijke prijzen als er sneeuw ligt.

Om het hotel heen heb je ook mooie wandelroutes.

Ger Wilder , 17-1-2014
Doe mee aan de activiteiten zoals glasblazen,keramiek schilderen Nordic Wandelen, avond wandelen of lekker in de zon liggen en genieten van het bijzonder mooie uitzicht. Er is een tourist info kantoor in het hotel. Vraag daar eens naar leuke uitstapjes zij weten er héél veel.

We hebben een aantal aanbieders voor Ringberg Hotel voor je op een rij gezet:

rijnsent, 30-8-2013
alle bezienswaardigheden zijn heel betaalbaar en de stad suhl heeft een mooi cenrum met mooie gebouwen ...ga een naar het kurpark in het naastgelegen dorp
Anton, 26-7-2013
Let op met boeken voor kamer met balkon want deze zijn heel beperkt.
Jan van Groezen Geldrop, 9-8-2012

Bij voorkeur NIET naar dit hotel gaan in het weekend, dan zijn er veel

gasten - motorrijders, tourbussen, die alleen maar komen eten in dit

hotel. Het is dan vaak chaotisch in het restaurant.

Carlaatje, 3-10-2011
Hotel heeft een entertainment programma waar echt leuke dingen bij zitten, zoals een kruidenwandeltocht of een fakkeltocht met kampvuur aan het eind van de wandeling of nordic walking. Ook 's avonds een zogenaamde 'power disco', maar deze bestond slechts uit Duitse schlagers, maar wie hiervan houdt, heeft een gezellig avond waar ook een dansje gemaakt kan worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Ringberg Hotel voor je op een rij gezet: