Hotel Michel Thüringen

Hotel Michel Thüringen

6Voldoende

Duitsland, Thüringen, Suhl

Op vakantie geweest naar Michel Thüringen?

6Voldoende

• Sauna

4 reviews over Hotel Michel Thüringen

• 8Niederländische Gäste06-08-2017

Lekker slapen en eten voor rustzoekende gasten

Klein plaatsje in heuvelachtig gebied met veel bossen en activiteiten die bereikbaar zijn met een auto en/of motor. In de nabije omgeving van Suhl zijn relatief meer activiteiten gericht op gezinnen met jonge kinderen; minder op adolescenten en volwassenen, waardoor met name in middag en avond minder vertier is te vinden. Het Waffenmuseum, het Fahrzeugmuseum en een plaatselijk bioscoop zijn wel op 50 meter afstand te bereiken. Winkelcentrum en bushaltes zijn eveneens op geringe loopafstand bereikbaar. Helaas is weinig informatie over wandelingen te vinden bij het plaatselijk toeristeninformatiecentrum op 50 meter van het hotel gelegen.

Correct en vriendelijk personeel bij de receptie, bij de kamerverzorging en in ontbijtzaal/restaurant. Op verzoek wordt naast gewone koffie en thee ook cappucino en Milchkaffee geleverd bij het ontbijt. Goed verzorgde kamers met gratis WiFi, hoewel het WiFi-signaal niet overal in het hotel te ontvangen is en telkens opnieuw moet worden ingesteld. Hotel biedt gasten als diner ook heerlijke Thüringer specialiteiten aan voor een goede prijs. Met vegetarisch etenden wordt voldoende rekening gehouden, hoewel met enige creativiteit meer mogelijk zou moeten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2sorahP nezieR23-09-2011

Nooit meer!

De kamer (3.12) in Hotel Thüringen te Suhl is absoluut geen viersterren waard. Kleine oppervlakte, Geen apart zitje. Alleen twee recht-op stoelen, Slechte bedden, Slechte hoofdkussens, Warm en benauwd bij gesloten raam. Luchtventilatie niet aanwezig! Raam open geen optie daar de aanwezige supermarkt aan de overkant snachts wordt bevoorraad met de nodige herrie, Ook smorgens vroeg (07:00-07:30) stank en herrie ondervonden van de aanwezige touringcar van een reisgezelschap, Consumptie bij avondeten moet apart afgerekend worden, Sanitair ruimte niet schoon. Met name de douche gelegenheid zijn de tegels smerig. Bij het afrekenen werd onze Rabobank betaalpas niet geaccepteerd. Dit werkte niet volgens de medewerkster van de receptie omdat onze betaalpas niet geldig was in Duitsland.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Sandra27-06-2011

Volgens ons kan het beter!

Wij hadden halfpension bij dit hotel, maar wij hadden het idee dat er flink op werd bezuinigd. Er werden diepvriesgroenten bij de maaltijd geserveerd en hoeveelheid vlees was ook ver onder de Duitse standaard. Ook had je niet altijd de keuze uit verschillende hoofdgerechten. Je kon wel uitwijken naar gerechten van de kaart, maar ook daarvan was de kwaliteit niet goed. Daarnaast was het personeel in het restaurant ook niet altijd even 'gezellig'. Sommige collega's konden volgens ons niet echt met elkaar door 1 deur.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Theo van Deursen20-08-2009

Fijn hotel, leuk stadje

Wij hadden een wandelvakantie geboekt om delen van de rennsteig te lopen en hebben ier ook met volle teugen van genoten. Enige minpuntje was dat je vanuit dit hotel aangewezen was op het openbaar vervoer van en naar de wandelingen, zodat je voor een "etappe" van 12 km. van 8.00 tot 18.00 uur onderweg was.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Michel Thüringen info