We hebben een aantal aanbieders voor Suhl voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Suhl voor je op een rij gezet:

Reviews over Suhl

Een lekker actieve enigszins educatieve vakantie.

Bart
    20-6-2019

Een klein stadje richting het oosten van Duitsland. Buiten het seizoen is hier in ieder geval niet zo veel te beleven maar in het gebied om Suhl heen kun je prachtig wandelen. Een aanrader is een gedeelte van de Rennsteig te lopen. Ongerepte natuur in het Thüringer Wald. Ga met de bus naar een beginpunt en loop terug naar Suhl. Afhankelijk van de afstand zijn goede wandelschoenen en enige conditie wel een vereiste. Een andere aanrader in de buurt is de stad Erfurt met de nodige geschiedenis en een prachtig grote kerk. Erfurt is met een relatief goedkoop kaartje met de trein te bereiken.

mooie omgeving van alles te doen

Dorien
    23-9-2017

Vergelijk na dat je iets gevonden hebt want t kan misschien best goedkoper voor het zelfde. Ga langs de plaatselijke vvv info kantoren daar hangt veel en kunnen de mensen je ook helpen. Alles zit tussen 12 en 2 dicht best onhandig.

Veel natuur bij de Rennsteig, maar weinig vertier

Niederländische Gäste
    6-8-2017

Klein plaatsje in heuvelachtig gebied met veel bossen en activiteiten die bereikbaar zijn met een auto en/of motor. In de nabije omgeving van Suhl zijn relatief meer activiteiten gericht op gezinnen met jonge kinderen; minder op adolescenten en volwassenen, waardoor met name in middag en avond minder vertier is te vinden voor die doelgroep. Het Waffenmuseum, het Fahrzeugmuseum en een plaatselijk bioscoop zijn centraal gelegen evenals een winkelcentrum en bushaltes voor omiggende plaatsen. Het Tierpark ligt meer perifeer van het dorp. Helaas is er weinig informatie over wandelingen en interessante activiteiten te vinden bij het plaatselijk toeristeninformatiecentrum, terwijl ze er wel zouden moeten zijn en bij verblijf per toerist 2 Euro per dag wordt verrekend.

Gereisd Met partner in augustus 2017

De natuur is prachtig

Greetje000
    5-10-2014

Ze hebben veel uitgezette wandelroutes. Wel is het handig een kaart te hebben, want er missen wel eens bordjes:). En het gebied is groot! We zijn boven op de Adlersberg geweest, waar een restaurantje zit. Lekker soep gegeten en worstjes om vervolgens met de mountainbike weer de berg af te fietsen. Er komen daar ook veel wandelaars.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij (vader,moeder,zoon 12 en zoon 9) hebben gelogeerd in

Lia
    5-10-2004

Wij (vader,moeder,zoon 12 en zoon 9) hebben gelogeerd in het Ringberg hotel en hebben het prima naar ons zin gehad. Vooral het ontbijt en diner in buffetvorm was prima;vooral voor mensen met kleine(re) kinderen een prima hotel.

Gereisd Anders in Tue Oct 05 2004 16:12:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Suhl scoort een 7,4 uit 10, op basis van 15 reviews