Seitenroda

Reviews over Seitenroda

wat een topper

petra Valkering,
    21-1-2010

We waren voor drie dagen in het gasthof en werden erg warm onthaald. Het eten is ontzettend lekker. Het fijne is gewoon dat je er niet weg gekeken word van de tafel. Het word gerund door een erg warm Nederlands gezin. De sfeer is erg fijn. Elke ochtend een erg net verzorgd ontbijt en als puntje op de I de open haard heerlijk aan. De kamers zien er erg netjes en verzorgd uit. Wil je meer info over de omgeving dan kunnen zij je de mooiste routes vertellen Een gasthof met een warm hart, kan er niets anders over zeggen

Gereisd met partner in januari 2010

geweldig genoten

Fam rondes,
    14-11-2009

Wij hebben ons zeer goed geamuseerd in deze gemoedelijke landgasthof dat beheerd wordt door een nederlands gezin. Zeer vriendelijk ontvangen.

De kamer was lekker warm bij binnenkomst en hebben 2 avonden erg goed gegeten in het restaurant. De eigenaar is kok en heb de complimenten gemaakt want deze man kookt echt heel goed.

Smorgens van de eigenares en hun zoon lekkere warme broodjes gegeten waarbij de openhaard brandde.

Al met al wij komen zeker terug

Gereisd met partner in november 2009

pracht omgeving

fam draad,
    29-10-2009

Wij zijn hier met de herfst geweest. Wat een prachtige omgeving met zijn vele bomen en bossen die allemaal verkleuren. Het kasteel De Leuchtenburg is ook trouwens een bezienswaardigheid. Wij konden dat lopend vanaf het pension bezichtigen.

De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen. Smorgens tijdens het ontbijt was de openhaard aan dat gaf een gemoedelijke sfeer met heerlijke warme broodjes.

De kamer was lekker warm bij binnenkomst.

Wij komen volgend jaar zeker terug misschien wel in de zomer.

Gereisd met partner in oktober 2009
Seitenroda scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews