Kleine hotelsWeer vandaag15°1°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Weisser Hirsch voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Weisser Hirsch in het Nederlands

Prachtig uitzicht en prachtig 19e eeuws hotel

Willem van Twillert
13-11-2016

Het uitzicht is prachtig op het Schwarzbarg dal. Met een beek 20 meter onder het hotel. Alleen van het uitzicht werden we al blij. Met ruime kamers en vaak een balkon. Het hotel stamt uit het eind van de 19e eeuw met de nodige grandeur. Enige vergane glorie is er wel maar er wordt aan gewerkt. want in 2017 wordt het in de winter deels gerenoveerd. Wij hadden er een prima onderkomen. De keuken is gut bürgerlich. De bediening vriendelijk. De bedden zijn zeer ruim, (Breedte 1,20 cm.) en matrassen uitstekend. De TV is ouderwets met een klein beeld, doet het verder goed. Wel WIFI . Douche en WC functioneren prima, ruime straal heet water als je wilt, Wij houden van dit soort hotels met veel sfeer. Dat de vloerbedekking al wat versleten is mag onze pret niet drukken. Overigens is alles schoon en ruim.

Gereisd met partner in november 2016

Vergane glorie, geen aanrader

Michel
17-10-2011

Ons eerste contact met dit hotel ging over het boeken van kamers. In eerste instantie geen reactie op ons reserveringsverzoek, in tweede instantie wel de toezegging, maar niet de bevestiging en in derde instantie wederom een toezegging met de verzekering dat zij echt kamers zouden hebben. Dat bleek ook inderdaad het geval, toen wij aankwamen. Het hotel ligt op een plek in een leuk dorpje en ziet er aan de buitenkant best leuk uit, met dat vakwerk. Het ligt ook aan een weg, waar 's nachts nogal eens een vrachtwagen voorbij kwam. Onze kamers bleken voorzien van privé douche en toilet en een vrij klein bed. Een 1-persoons kamer is ook precies dat: een 1-persoons kamer. Wel voorzien van ktv, maar echt klein. We zijn blijven eten in het hotel. Avondeten was smakeloos en werd geserveerd in een restaurant dat er zeer oubollig uitziet. De achterkant van het hotel heeft dringend een laag verf nodig. Het ontbijt was karig. Alles bij elkaar geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weisser Hirsch in Schwarzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weisser Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.