Schwarzburg

Reviews over Schwarzburg

Prachtig uitzicht en prachtig 19e eeuws hotel

Willem van Twillert,
    13-11-2016

Het uitzicht is prachtig op het Schwarzbarg dal. Met een beek 20 meter onder het hotel. Alleen van het uitzicht werden we al blij. Met ruime kamers en vaak een balkon. Het hotel stamt uit het eind van de 19e eeuw met de nodige grandeur. Enige vergane glorie is er wel maar er wordt aan gewerkt. want in 2017 wordt het in de winter deels gerenoveerd. Wij hadden er een prima onderkomen. De keuken is gut bürgerlich. De bediening vriendelijk. De bedden zijn zeer ruim, (Breedte 1,20 cm.) en matrassen uitstekend. De TV is ouderwets met een klein beeld, doet het verder goed. Wel WIFI . Douche en WC functioneren prima, ruime straal heet water als je wilt, Wij houden van dit soort hotels met veel sfeer. Dat de vloerbedekking al wat versleten is mag onze pret niet drukken. Overigens is alles schoon en ruim.

Gereisd met partner in november 2016

fantastische plek

hans kroes,
    3-1-2013

Het jaar uit in Schwarzburg Hotel Schwarzaburg. Het verblijf was "SUPER".

Schone kamers, Goed ontbijt, Heerlijk eten, gastvrij, rookvrij, gezellige bar. Mooi restaurant met prachtig uitzicht over de vallei. Heerlijk genoten en tot rust gekomen. Op naar een volgende keer.

Gereisd met partner in december 2012

Geweldig

sjohabets,
    24-12-2012

Geweldig ha 10 minuten voel je er al thuis na een half uur waan je je thuis in je eigen kasteel.

Zeker komen wij hier terug

Gereisd met partner in december 2012

Hotel Schwarzaburg

Thephihe,
    17-10-2012

Hotel Schwarzaburg in Schwarzburg licht heel mooi op 1000 meter hoogte aan de weg naar het schloss Schwarzburg en vanaf het terras heeft men uitzicht op Schwarzburg in het Schwarzadal. De verzorging in het hotel is prima en gemoedelijk en in het retaurant zijnde maaltijden goed.

Gereisd met partner in september 2012
Schwarzburg scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews