Appartement Alte Forsterei

1 review over Appartement Alte Forsterei in het Nederlands

Geweldig

Joke Gouweleeuw
9-9-2015

Zelden zo een mooi en compleet appartement bezocht. Van alles voorzien wasmachine, vaatwasser zelfs een sauna was aanwezig. Geen drempels en heel ruim dus geschikt voor een rolstoelgebruiker. Mooi ingericht!, veel spelletjes voor kinderen in het huis dat ruim genoeg is voor 6 personen. Maar bij minder personen krijg je korting op de redelijke prijs. Een aanrader

Gereisd met partner in september 2015

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alte Forsterei in Schmiedefeld am Rennsteig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alte Forsterei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.