Schmiedefeld am Rennsteig

We hebben een aantal aanbieders voor Schmiedefeld am Rennsteig voor je op een rij gezet:

Reviews over Schmiedefeld am Rennsteig

Geweldig

Joke Gouweleeuw,
    9-9-2015

Zelden zo een mooi en compleet appartement bezocht. Van alles voorzien wasmachine, vaatwasser zelfs een sauna was aanwezig. Geen drempels en heel ruim dus geschikt voor een rolstoelgebruiker. Mooi ingericht!, veel spelletjes voor kinderen in het huis dat ruim genoeg is voor 6 personen. Maar bij minder personen krijg je korting op de redelijke prijs. Een aanrader

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk rustig vakantieappartement

Ellen,
    12-9-2013

Feriënhaus Bobe is gelegen in het rustige maar zeer vriendelijke plaatsje Vesser. Net vakantieverblijf met veel wandelmogelijkheden in de zomer en ook uitstapjes zijn vanuit Vesser gemakkelijk te doen

Gereisd met partner in juli 2013

prima hotel , gaan zeker nog een keer terug

Wim & Annemarie,
    22-1-2010

Hotel Gastinger is een prima hotel, mooie ligging . Prijs /kwaliteit is in orde

leuke ontvangst en schone kamers . Zeer gastvrij , ontbijt meer dan voldoende ,

voor het avondeten was er een gevarieerde menukaart met lekker eten.

de omgeving zeer geschikt voor uitstapjes en mooie wandelingen

Gereisd met partner in december 2009