Hotel Waldhotel Ehrental

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel Ehrental voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Waldhotel Ehrental in het Nederlands

Mooi Hotel slecht eten

Herman
9-9-2013

Een hotel dat echt op een mooie locatie ligt.

Personeel aan de receptie bereidwillig.

Was behoorlijk druk door 2 groepen.

Eten ronduit smaakloos en slechte serveerster (niet allemaal)

Bij eten gevraagd naar een diner zonder smaakversterker, je kon kiezen tussen een salade of een vis. meer niet.

Eten wat geserveerd werd was droog vlees en totaal smaakloos.

uitstekend hotel midden in de natuur

j. van der steeg
20-6-2011

zeer vriendelijk personeel, nette kamer, alles was heel schoon.

zeer ruim ontbijtbuffet voor maar een paar euro.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Ehrental in Schmalkalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Ehrental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.