Hotel AKZENT Aktiv & Vital Hotel Thüringen

HotelWellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°7°
Hotel AKZENT Aktiv & Vital Hotel Thüringen

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Aktiv & Vital Hotel Thüringen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Aktiv & Vital Hotel Thüringen in het Nederlands

Met oudere kinderen

Te hoge waarderingen voor dit hotel.

vinhu001
15-8-2016

Kamers. 3 x 2 p.p. kamers geboekt via touroperator. Was gewijzigd volgens hun in 1x 2 p.p. en 2x 1 p.p. kamers. Niet geaccepteerd. De 1 p.p. kamers op de 5e verdieping en de 2 p.p. op de 3e verdieping. Toen wel de geboekte kamers gekregen; allemaal op de 3e verdieping. Bij uitchecken moesten we daarvoor een toeslag van € 6,00 p.nacht p.p. betalen. Niet betaald,want de 3x 2 p.p. kamers waren al betaald, maar rare nasmaak bij de service en klantvriendelijkheid van het personeel.

Kamers netjes. Geen kluisje en koffie/theefaciliteiten.Wel een kapotte telefoon en slechte doorspoeling van de WC. Eten: ontbijt prima; diner bepaald geen 4 sterren. De eerste dagen slecht; de laatste dagen matig. Weinig tot geen groente, aangebrande aardappels, vlieg in de sla, stukje kip met kerriesaus en een beetje rijst. Als je extra (zeer weinig) groente wenste kostte dit € 3,00 p.p.Je moest bij het diner de hele week op dezelfde plaats zitten, ook al was het daar erg heet. Na veel gezeur mochten we op een andere plaats gaan zitten. Zwembad goed, maar veel te weinig ligstoelen op de ligweide ( 9 stoelen met maar 7 kussens). Bij problemen draagt het personeel geen oplossing aan. Ze zullen het navragen/doorgeven, maar je hoort niets meer.

Kortom geen 4 sterren waard, hooguit 3. Personeel aardig, maar is niet erg flexibel en klantgericht. Wij snappen niet dat veel gasten het 3 gangen diner zo geweldig vinden. Ligging rustig, maar dit betekent dat er 's avonds niets te doen is.

Zou dit hotel niet aanbevelen. Hebben ons niet welkom gevoeld bij aankomst en het vertrek was ook heel naar.

F.R. - Rezeptionsleitung, Inhaber, 20-8-2016

Sehr geehrte Familie Vinhu001,

vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten.

Bezüglich Ihrer Beschwerde bezüglich der "falschen" Zimmer, sei zu erwähnen, dass der Reiseveranstalter uns für Ihre Familie 1 Doppel- und 2 Einzelzimmer übermittelt hatte. Nach Rücksprache mit selbigem, da Sie ja nun auf die die 3 Doppelzimmer bestanden haben, sollten wir Ihnen den Aufschlag direkt vor Ort in Rechnung stellen. Aufgrund Ihrer Beschwerde diesbezüglich am Abreisetag haben wir Ihnen diesen Aufschlag wieder erlassen.

Zu unserer Halbpension werden ausreichend große Portionen gereicht - sollte ein Nachschlag gewünscht sein, ist dies bei den meisten Gerichten sogar kostenlos möglich. Muss die Küche aber Zusätzliches anfertigen (wie z.B. gebratenes Gemüse), so müssen wir dies aufgrund der zusätzlichen Arbeitszeit in Rechnung stellen. Wir bitten hierfür noch einmal um Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen,

Ihr Hotel-Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Aktiv & Vital Hotel Thüringen in Schmalkalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Aktiv & Vital Hotel Thüringen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.