Hotel Panorama Am Marienturm

Kleine hotelsWeer vandaag16°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Am Marienturm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Panorama Am Marienturm in het Nederlands

Geweldig, vriendelijk, warm, gastvrij, hygienisch

Fam. Draijer
13-10-2018

Een heerlijk hotel, geweldige ligging, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Super schone kamers, regelmatige linnengoed verschoning.

Het eten is prima; echt Duits ( Thürings); voor ons rijkelijk veel ;)

Eigenlijk alles perfect. Klein minpuntje is dat voor lange mensen de dekbedden wat kort zijn.

Maar voor ons zonk dit in het niet vergeleken bij alle fijne, mooie positieve zaken.

Wauw!

Samantha
15-7-2011

Het hotel is werkelijk prachtig, super vriendelijke mensen die zich echt inzetten, en hun best doen. De prijs is het meer dan waard, het eten is heerlijk en de kamers zijn mooi.

Ik ben eg te tevreden over dit hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama Am Marienturm in Rudolstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama Am Marienturm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.