Camping Schloss Rossdorf

24 reviews over Camping Schloss Rossdorf in het Nederlands

Schitterende camping (+Rectificatie)

G.Brandjes-Dijkstra
4-1-2018

De ligging is fantastisch. Gelukkig een kleinschalige camping. Alles is aanwezig. De omgeving is zeer geschikt om te wandelen en te fietsen.

Mijn man is, samen met iemand die waarnemend was omdat de eigenaren in Nederland waren, een halve dag bezig geweest om de riolering te ontstoppen. Het hele douche/was/bad gedeelte liep vol met ontlasting en rioolwater. Het wilde niet weglopen. Het stonk verschrikkelijk. Hier moeten de eigenaren van op de hoogte zijn geweest dat mijn man hier een halve dag mee bezig is geweest en toch niet een bedankje niets van de eigenaren. Slechte PR. Er was bij de mensen die waar hebben genomen niets bekend bij wie zij zich wenden konden bij dit soort problemen. Lijkt mij handig om telefoonnummers achter te laten van bedrijven die problemen kunnen oplossen zoals, loodgieter, ontstopping, elektricien.

Rectificatie:

Intussen mailcontact gehad met de eigenaar.

De waarnemer ten tijde van de riolering problemen hebben niets gezegd over

hetgeen ik schrijf. Ze wisten dus niet dat mijn man hier een halve dag mee bezig is geweest.

Bij deze trek ik het bericht dus terug.

Het cijfer 3 voor het sanitair slaat dus op het moment dat wij daar verbleven.

Het sanitair op zich is fantastisch. Alles aanwezig.

Bijzonder!

Jos en Erna Wilms
28-9-2017

Het is een kleine, charmante camping die ruim is opgezet met gevarieerde natuurlijke, bloemrijke afscheidingen tussen de kampeerplekken. Het toiletgebouw is wel een stukje lopen maar midden op de camping is een watertappunt aanwezig. De Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk! Ook waren ze heel behulpzaam/attent toen we onverwacht met een ziekenhuisopname te maken kregen! Waarvoor onze dank!

Het dorpje is erg klein en het is ca. 5 km rijden tot de supermarkt. De aangegeven fietsroutes zijn, vanwege de behoorlijke hellingen niet voor gewone of elektrische fietsen bedoeld maar meer voor wielrenners en mountainbikers. In de buurt zijn een aantal grotere plaatsen met mooie bezienswaardigheden zoals Eisenach, Schmalkalden en Meiningen.

Heerlijk!! Wij hebben genoten! Een aanrader!

Schipper
24-7-2017

Sanitair prima. Een mooi aangelegde camping tussen mooie bloemen en planten. Rondleiding gehad door het kasteel. Je weet niet wat je ziet. Wat deze eigenaren ervan gemaakt hebben en er nog wel een tijdje mee bezig zijn. Daar is buitenom niets van te merken! We hebben een super week gehad en leuke mensen ontmoet.

Idyllische camping

Anne
6-7-2017

Gelegen in prachtige natuur.

Omgeven door cultuur.

mooie camping, mooie omgeving

dijkstra w
29-6-2017

winkels en eet gelegenheden te ver weg en op maandag zijn alle restaurants gesloten.

De omgeving is fantastisch mooi en stil.

Zeker de moeite waard.

André Maat, Eigenaar, 9-7-2017
U heeft helemaal gelijk maar er is nieuws. Er is een initiatief in het dorp van drie jonge mensen om in augustus 2017 een winkeltje en restaurant te openen. deze accommodatie wordt gevestigd midden in het dorp in de voormalige 'Alte Backerei'.

erg leuke camping , je bent 100 % gast bij andre.

gerrit steen
25-6-2017

alles was oke , prima prijs/prestatieverhoudin
André Maat (Inhaber Camping "Schloß Roßdorf"), Eigenaar, 9-7-2017
Zie mijn reactie met betrekking tot de eetgelegenheid.

Superleuke camping.

Willy van der Laag
24-5-2017

Heerlijke, relaxte plek. Prachtig aangelegd. Ruime plaatsen. Prima, schoon sanitair. Kortom een fijne camping bij een sprookjesachtig slot. En last but not least: een zeer sympathieke gastheer en - vrouw Andre en Tally Maat!!

Rust en een fantastische sfeer

Fam. van der Laan
28-1-2017

Na een hartelijke ontvangst op de camping, kregen we een heerlijke plek met uitzicht over de prachtig aangelegde kasteelvijver.

De sfeer op de camping was heel ontspannen, dat kwam voor een groot gedeelte door de gastvrije en behulpzame eigenaars. Veel mensen die voor een kortere periode hadden geboekt, besloten mede daardoor toch langer te blijven.

Een heerlijke uitvalsbasis voor wandelingen direct vanaf de camping, of op korte afstand rijden met de auto. Ook met de mountainbike genoeg te beleven, maar ook een heerlijke plek om tot rust te komen.

Het water aftappunt was wat verder weg, maar zou het afgelopen winterseizoen behoorlijk dichterbij worden geplaatst. De douches waren heerlijk warm.

We zijn heerlijk uitgerust, en hebben met volle teugen genoten van onze vakantie. Een duidelijke aanrader voor iedereen. En zeker een plek om nog eens terug te komen

Oude reviews (archief)

Voor de rust en omgeving op vakantie.

Altenburg
31-7-2016

Prima aangelegde camping met ruime plaatsen tussen de kersenbomen. Ingang camping ligt niet logisch, maar is tijdens ons verblijf opgelost met een aanwijzing/welkomsbord.

Vriendelijke eigenaren. die ook qua geschiedenis de gasten het nodige bij kunnen brengen, d.m.v. een eigen tour door hun slot, kerk en dorp.

Sanitair is goed in orde en altijd schoon. Warm water was er voldoende maar als iedereen tegelijk wil afwassen en douchen, dan is het warme water een keer op. daar kan geen boiler tegenop. In het donker even een zaklantaarn meenemen (binnendoor pad is donker).

Boodschappen doe je op 10 km afstand. Men is echter bezig om d.m.v. vrijwilligers weer een buurtsuper in het leven te roepen.

Om een lang verhaal kort te maken: wij hebben het uitstekend naar de zin gehad.

Camping Schloss Rossdorf, Eigenaar, 13-1-2017
Bedankt voor de reactie. We kunnen u melden dat er vanuit het dorp een initiatief is om ( na de sluiting van de winkel en restaurant in 2016) een nieuwe 'Dorfsladen en Restaurant' te openen. Planning medio (of zelfs iets eerder, afhankelijk van de vergunningen) 2017.

Kleine camping. Erg mooi gelegen. Sanitair prima in orde (dweil voor natte voeten, schone handdoeken en vaatdoeken). Toen wij er waren wilde iedereen tegelijk douchen. Boiler raakt dan leeg, maar 2 uur later al weer volop warm water. Noodzakelijke boodschappen tegen heel redelijke prijzen te krijgen. Rondleiding door kasteel en naar kerk was heel bijzonder. Campingeigenaren vriendelijk en gastvrij.

In omgeving voldoende mogelijkheden om te eten, wel een eindje rijden.

Camping mooi aangelegd met (vrucht)bomen en bloemen. Ook het meer straalt rust uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schloss Rossdorf in Roßdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schloss Rossdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schloss Rossdorf scoort een 8.28 uit 10 op basis van 25 reviews.