Reviews over Oettern

Kamperen in de natuur

Ko en Vin,
    14-7-2012

Op een heuvel -de Butterberg- temidden van akkers en bossen, ligt deze Natuur Camping, tegenover een deel met vaste bewoners. Vanuit de hooggelegen camping kun je via een fraaie fietsroute van 12 km door de natuur (slechts 2 hellingen) Weimar en omgeving verkennen.

De camping draagt hier en daar nog wat vervagende tekenen van het spartaanse leven in voormalig Oost-Duitsland. Een zeer vriendelijke beheerder serveert graag een eenvoudige maaltijd met plaatselijke lekkernijen en zelfgerookte forel. Winkels op 3 km in Mellingen. Er zijn geen speciale voorzieningen voor campers.

Oettern scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews