Vakantiehuis

10 reviews over Vakantiehuis De Elskehoeve (in Unterschonau) in het Nederlands

Genoten

Hanny Kokenberg
4-8-2019

Een heerlijke week weg in een prachtig gebied. Mooi groot huis met enorm veel ruimte. Het huis is gezellig, kneuterig ingericht. Van alle gemakken voorzien. 1 badkamer (1 douche) is wellicht wat weinig als je met z'n 10en bent. Wij waren met 6 mensen. Af en toe hadden we koud water terwijl iedereen kort onder de douche stond. Kontaktpersoon reageerde snel op appjes, we hebben haar echter niet ontmoet. Mail naar Nederland werd supersnel beantwoord, fijn! Het huis kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken. Ligging en uitzicht vonden wij prachtig, je loopt zo t bos in de heuvels in voor een wandeling. De pooltafel was een groot succes, teven het stromende riviertje naast get huis. Het was heerlijk!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke plek

van Vliet
4-10-2013

Al voor de derde keer naar Unterschönau in het mooie Thüringer Wald. Mijn man en ik waren daar, samen met het gezin van onze jongste dochter met hun 2 dochtertjes en onze 2 honden. We waren verrast door de mooie veranda in de tuin, een aanwinst voor het huis. Zelfs ’s avonds verbleven we vaak op de (overdekte) veranda. Het weer was super de hele week. We hebben natuurlijk weer een bezoek gebracht aan mooie stad Erfurt. De omgeving van het huis is heel mooi. Je kunt prachtige wandelingen maken en dat hebben we ook gedaan. We willen graag weer terugkomen naar Unterschönau. De sfeer van het huis bevalt ons goed en je grijpt nooit mis, want vrijwel alles is aanwezig. Speelgoed voor de kinderen in overvloed, een leuk speelhuis in de tuin en natuurlijk de trampoline, waar de kinderen volop gebruik van hebben gemaakt. Al met al: Lekkere relaxte vakantie in een heerlijk groot huis in een prachtige omgeving. Er is nog veel wat we willen zien en doen, want een week is eigenlijk te kort.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Super vakantie in Thuringen

Steffie
8-9-2013

Wij hebben gedurende twee bijzonder fijne weken met zeven personen (4 volw. 3 kinderen (13,13,17) gelogeerd in de Elskehoeve. Alles is voor handen. Het huis is ruim, schoon en heeft een grote omheinde tuin met leuk speelspul voor de kids. Beekje met forellen naast de deur. We hebben kilometers gewandeld in de prachtige omgeving diverse uitstapjes gemaakt naar Erfurt, Schmalkalden, Eisenach en heerlijk gegeten in een mooi gelegen restaurantje in Kanslersgrund op een paar km afstand. Voor de kinderen was er in de directe omgeving niet zo veel te doen maar een trip naar de Inselberg rodelbaan en de hochseilbahn Woodjump in Oberhof maakten veel goed. Wij komen terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Fantische plek om nooit te vergeten

vakantie genieters
28-6-2012

Wij hebben met ons gezin en grootouders een onvergetelijke week gehad in Eslkehoeve. De kinderen de hele dag in de beek en het bos. Ouders onder de fruitbomen boekje lezen en genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super omgeving, waar je heerlijk kunt verblijven

Debby Besseling
1-2-2012

Met een groep van 12 personen, waarvan 6 kinderen, hebben wij een heerlijk weekend mogen genieten van een authentiek vakantiehuis in Thuringen. Wanneer we deur uitstapten, stonden we bijna in het bos. Je kunt er heerlijk wandelen en de kinderen zijn uren bezig geweest met het bouwen van een hut. Zij vragen steeds weer wanneer we weer gaan, want de hut moet nog verbeterd worden. Het huis is zeer ruim, de kamers comfortabel. Zeker niet te luxe, maar van alle gemakken voorzien. Wanneer ik de zeer negatieve reactie zie, kan ik me alleen maar afvragen of deze mensen op dezelfde plek geweest zijn als wij.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Zo mooi in de nazomer!!!!!

Familie van Vliet
27-1-2012

Lekker huis. Vooral sfeervol. Je loopt elkaar niet voor de voeten door de vele kamers. Heerlijk wandelgebied, echt voor natuurliefhebbers. Leuke stadjes niet al te ver. (Schmalkalden, Suhl, Meiningen.) Gave tuin, lekker NATUURLIJK. Fijn met schone kleren weer naar huis. (wasmachine) Een aanrader voor natuurliefhebbers. (wandelen, fietsen en vooral genieten van de mooie bossen.)

Gereisd Met vrienden in september 2011

Eeen heerlijke kerstweek

Familie Versluis
27-1-2012

Wij hebben een fantastische week in de Elskehoeve gehad.

Heerlijk wezen skieën in het dorp op de piste bovenaan de berg naast het huis. Wij hebben zelf geen last gehad van het feit dat het niet schoon was. Huis was juist prima verzorgd en we werden keurig ontvangen door de huismeester. Een pittige duitse dame die ons wegwijs maakte door het huis en alles uitstekend uitlegde.

In het huis was echt alles aanwezig om een heerlijke tijd te hebben, er stond zelfs een sjoelbak en tafelbiljart. Voor de kinderen was er nog een aparte kamer met playstation en dvsd speler en video recorder met allerlei disney films.

Wij zullen hier zeker een keer naar terug gaan..

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer!

familie
8-1-2012

Vakantiewoning Elskehoeve lijkt een mooie woning op de foto maar daar is ook alles mee gezegd. We waren er met 2 gezinnen (10 personen). Het huis was erg oud, slecht onderhouden, vies (er was niet schoongemaakt) het stonk er vreselijk, de vochtplekken zaten op de muren, meubilair was vanalles bij elkaar. 1 badkamer met douche: wanneer de derde persoon ging douchen had deze koud water. Het huis is zeer zeker niet geschikt voor zoveel personen: de woonkamer en keuken zijn daarvoor te klein. De tuin was slecht onderhouden: het gras stond hoog met veel brandnetels, kapotte schommel enz. Kortom : misschien een leuk huis voor de eigenaar zelf maar zeer zeker niet om te verhuren!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011
eigenaar, eigenaar, 28-1-2012

Jammer, dat de mensen, die zo negatief reageerden op ons huis, dit anoniem doen.

Jammer, dat ze niet konden genieten van ons heerlijke huis, (Heel veel foto’s op onze website) en van de prachtige natuur voor het huis en in de nabije omgeving.

Jammer, dat ze lieflijke stadjes, zoals Suhl, Schmalkalden en Meiningen, niet op waarde konden schatten.

Jammer, dat ze het nodig vonden om ons huis, waar al onze liefde en zorg ligt, zo omlaag te halen.

Gelukkig zijn wij nog steeds zielsgelukkig met ons sfeervolle huis, waar veel gasten, en familieleden heel graag komen..............

Lieve groet, Annemieke en Niels Vrijenhoek.

Fantastiche ervaring

famillie van Duijn
14-6-2011

Wat een geweldig huis!!! Super ligging en voor de kinderen van alles te doen. Een echte aanrader wij gaan zeker weer een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke week gehad in de Elskehoeve

Fiona de Vries
8-9-2010

Prachtige omgeving waar je fantastisch kunt wandelen. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt in de vele kamers. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes waar je ook met kleine kids heel voordelig en lekker kunt eten!! Gezien de omgeving lijkt het ons in de winter ook een prima plek als uitvalsbasis voor de wintersport. Kortom, heerlijke week gehad, echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Elskehoeve (in Unterschonau) in Oberhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Elskehoeve (in Unterschonau) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.