Tijdelijk €25 aanbetaling

De Elskehoeve (in Unterschonau)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis De Elskehoeve (in Unterschonau) voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 12 reviews
+56

6.4VoldoendeScore uit 12 reviews
  • 4.7Inrichting
  • 6.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over De Elskehoeve (in Unterschonau)

• 6Katinka28-08-2021

Matig huis in een mooie omgeving

We hebben één week doorgebracht in de Elskehoeve dit jaar. Ons gezin van drie, samen met een gezin van vier personen. De woonkamer blijkt met deze groep nogal klein en één douche is ook weinig. Helemaal als deze lekt en de boiler na een paar douches leeg is. De aanpassingen aan het overig charmante oude huis zijn matig uitgevoerd: de douche lekt, de wc beneden staat scheef en veel is niet netjes afgewerkt of er moet nog aan begonnen worden. De kelderruimtes zijn vochtig en vol rommel. Van de pooltafel hebben we geen gebruik gemaakt want deze stond in een van deze donkere vochtige ruimtes. Niet echt aanlokkelijk. Ook de tuin maakte een wat verwaarloosde indruk. Gelukkig loop je vanuit het huis zo de bergen in, waar het prachtig wandelen is. De wifi was goed.

• 6Ruimte
  • 7Fam Lammerse27-12-2019

Het was fantastisch, 10 jaar terug ook al geweest

Het is een heel gezellig knus huis. Goeie bedden genoeg leefruimte en knus ingericht.

Eigenaar, 29-12-2019

Beste familie Lammerse, bedankt voor jullie reactie!

• 9Hanny Kokenberg04-08-2019

Genoten

Een heerlijke week weg in een prachtig gebied. Mooi groot huis met enorm veel ruimte. Het huis is gezellig, kneuterig ingericht. Van alle gemakken voorzien. 1 badkamer (1 douche) is wellicht wat weinig als je met z'n 10en bent. Wij waren met 6 mensen. Af en toe hadden we koud water terwijl iedereen kort onder de douche stond. Kontaktpersoon reageerde snel op appjes, we hebben haar echter niet ontmoet. Mail naar Nederland werd supersnel beantwoord, fijn! Het huis kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken. Ligging en uitzicht vonden wij prachtig, je loopt zo t bos in de heuvels in voor een wandeling. De pooltafel was een groot succes, teven het stromende riviertje naast get huis. Het was heerlijk!!

Eigenaar, 01-10-2019

Best familie, bedankt voor uw reactie. We zijn zelf net dit jaar eigenaren van het huis en hebben inderdaad plannen voor een 2e douche en diverse verbeteringen om het huis nog mooier te maken!

• 8van Vliet04-10-2013

Heerlijke plek

Al voor de derde keer naar Unterschönau in het mooie Thüringer Wald. Mijn man en ik waren daar, samen met het gezin van onze jongste dochter met hun 2 dochtertjes en onze 2 honden. We waren verrast door de mooie veranda in de tuin, een aanwinst voor het huis. Zelfs ’s avonds verbleven we vaak op de (overdekte) veranda. Het weer was super de hele week. We hebben natuurlijk weer een bezoek gebracht aan mooie stad Erfurt. De omgeving van het huis is heel mooi. Je kunt prachtige wandelingen maken en dat hebben we ook gedaan. We willen graag weer terugkomen naar Unterschönau. De sfeer van het huis bevalt ons goed en je grijpt nooit mis, want vrijwel alles is aanwezig. Speelgoed voor de kinderen in overvloed, een leuk speelhuis in de tuin en natuurlijk de trampoline, waar de kinderen volop gebruik van hebben gemaakt. Al met al: Lekkere relaxte vakantie in een heerlijk groot huis in een prachtige omgeving. Er is nog veel wat we willen zien en doen, want een week is eigenlijk te kort.

• 9Steffie08-09-2013

Super vakantie in Thuringen

Wij hebben gedurende twee bijzonder fijne weken met zeven personen (4 volw. 3 kinderen (13,13,17) gelogeerd in de Elskehoeve. Alles is voor handen. Het huis is ruim, schoon en heeft een grote omheinde tuin met leuk speelspul voor de kids. Beekje met forellen naast de deur. We hebben kilometers gewandeld in de prachtige omgeving diverse uitstapjes gemaakt naar Erfurt, Schmalkalden, Eisenach en heerlijk gegeten in een mooi gelegen restaurantje in Kanslersgrund op een paar km afstand. Voor de kinderen was er in de directe omgeving niet zo veel te doen maar een trip naar de Inselberg rodelbaan en de hochseilbahn Woodjump in Oberhof maakten veel goed. Wij komen terug!!!

• 9vakantie genieters28-06-2012

Fantische plek om nooit te vergeten

Wij hebben met ons gezin en grootouders een onvergetelijke week gehad in Eslkehoeve. De kinderen de hele dag in de beek en het bos. Ouders onder de fruitbomen boekje lezen en genieten.

• 9sweyer06-02-2012

Wünderschön

Ein Wünderschöne Umgebung. Gütes Haus mit viele Raume. Sicher noch Einmal!!!!

• 8Debby Besseling01-02-2012

Super omgeving, waar je heerlijk kunt verblijven

Met een groep van 12 personen, waarvan 6 kinderen, hebben wij een heerlijk weekend mogen genieten van een authentiek vakantiehuis in Thuringen. Wanneer we deur uitstapten, stonden we bijna in het bos. Je kunt er heerlijk wandelen en de kinderen zijn uren bezig geweest met het bouwen van een hut. Zij vragen steeds weer wanneer we weer gaan, want de hut moet nog verbeterd worden. Het huis is zeer ruim, de kamers comfortabel. Zeker niet te luxe, maar van alle gemakken voorzien. Wanneer ik de zeer negatieve reactie zie, kan ik me alleen maar afvragen of deze mensen op dezelfde plek geweest zijn als wij.

• 0Familie van Vliet27-01-2012

Zo mooi in de nazomer!!!!!

Lekker huis. Vooral sfeervol. Je loopt elkaar niet voor de voeten door de vele kamers. Heerlijk wandelgebied, echt voor natuurliefhebbers. Leuke stadjes niet al te ver. (Schmalkalden, Suhl, Meiningen.) Gave tuin, lekker NATUURLIJK. Fijn met schone kleren weer naar huis. (wasmachine) Een aanrader voor natuurliefhebbers. (wandelen, fietsen en vooral genieten van de mooie bossen.)

• 8Familie Versluis27-01-2012

Eeen heerlijke kerstweek

Wij hebben een fantastische week in de Elskehoeve gehad.

Heerlijk wezen skieën in het dorp op de piste bovenaan de berg naast het huis. Wij hebben zelf geen last gehad van het feit dat het niet schoon was. Huis was juist prima verzorgd en we werden keurig ontvangen door de huismeester. Een pittige duitse dame die ons wegwijs maakte door het huis en alles uitstekend uitlegde.

In het huis was echt alles aanwezig om een heerlijke tijd te hebben, er stond zelfs een sjoelbak en tafelbiljart. Voor de kinderen was er nog een aparte kamer met playstation en dvsd speler en video recorder met allerlei disney films.

Wij zullen hier zeker een keer naar terug gaan..

Vakantiehuis De Elskehoeve (in Unterschonau) info

• CafeNiet beschikbaar