Hotel Waldhotel am Kammweg

FamiliehotelWeer vandaag19°

1 review over Hotel Waldhotel am Kammweg in het Nederlands

2003

Eten, met name diner, is gewoon slecht

JB
6-10-2003

Eten, met name diner, is gewoon slecht. Misschien in de DDR tijd toereikend, maar deze kwaliteit kan echt niet. Gelukkig zijn er in Thuringen ook veel betere mogelijkheden.

Gereisd Anders in Mon Oct 06 2003 11:56:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts
  • WintersportSki tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel am Kammweg in Neustadt am Rennsteig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel am Kammweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.