Reviews over Meiningen

Prachtige camping

Ida,
    12-7-2016

Prachtige kleine camping! We zijn hier nu drie keer met onze camper geweest, elke keer naar volle tevredenheid. Mooie afgebakende plekken, rustige camping, in het voor en naseizoen veel ouderen. Sanitair is mooi en schoon. Broodjes worden bij je camper elke ochtend afgeleverd in een tasje. Naast de camping mooi zwembad. Meiningen leuke plaats. Wel een steile weg naar beneden (en dus weer omhoog).

Mooie locatie in het centrum van Meiningen

L. Rooijakkers,
    25-6-2016

heerlijk ontbijt

schone kamers

wifi

parking voor fietsen aanwezig

diverse restaurants in directe omgeving

Caravan en campercamping

Marianne van der Lugt,
    18-8-2015

Wij verbleven een dag of 5 op deze camping. Wat een propere camping! Wij kamperen met een tent, en we waren de enige op deze camping. Vooral grote caravans en campers maken gebruik vannde camping en dat geeft wel een andere sfeer. De plekken zijn groot, veel grind, weinig gras en niet zo veel schaduw. De beheerder is erg voorkomend en behulpzaam. De camping is rustig, niet zo leuk voor kinderen, een beetje een 50+ camping. Sanitair bereikbaar met chipkaart, fijn dat alles dan zo schoon blijft, wel een beetje lastig dat je dan of tegelijk, of om de beurt ernaar toe kunt.

Prima camping met een uitstekend sanitair

jan,
    26-7-2015

Deze camping gaat door als panorama-camping.Dit is niet helemaal waar. Het is een terrassencamping met haagbebossing.De camping is voorzien van alle gemakken die een camping aantrekkelijk maakt. Het sanitair is uitmuntend en de beheerder doet alle moeite om u tot dienst te zijn.De broodjes worden bij uw caravan afgeleverd.Het prachtige zwembad naast de camping is gratis voor de campinggasten.

De camping ligt vrij hoog en is met 38 plaatsen niet groot.

kwaliteit verzekerd, gave omgeving

Elise,
    24-2-2010

Wat een geweldig kasteel.

Ben hier zeer over te spreken, uitstekend verzorgd kasteel.

wel prijzig, maar zeker een aanbeveling.

Meiningen scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews