Masserberg

We hebben een aantal aanbieders voor Masserberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Masserberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Masserberg

Hotel met veel activiteiten in wintersportgebied

Fam. Kuipers,
    3-3-2014

Begin maart 2014: geen sneeuw, dus weinig wintersporters en rustig in het hotel.

De buitenkant: pisch Oost Duitse uitstraling, zoals de meeste gebouwen in de omgeving.

Losse gebouwen die met elkaar verbonden zijn.

De ligging is rustig in prachtige natuur met wandelnetwerk vanaf het hotel.

Veel mogelijkheden voor ontspanning in het hotel. Alles goed schoon!

Nette slaapkamer. Harde boxspring bedden met hele zachte kussens. De badkamer is klein maar voor ons niet storend klein: de douche was ruim genoeg.

Prima ontbijtbuffet. Wij hadden halfpension bijgeboekt wegens de weinige restaurants in de omgeving: prima bevallen. A la carte eten is ook mogelijk in een apart restaurant.

Prettig hotel, aardige sfeer en vriendelijke bediening. Veel activiteiten en niet duur.

Minpuntjes: 1. Geen gratis Wifi. 2. Afgelegen en weinig steden in de buurt: kan ook als gunstig gezien worden!

Gereisd met partner in februari 2014

Rustige plek boven op de Berg

franke,
    18-9-2013

Hotel is prima en binnen ziet er alles pico Bello uit. Hotel ligt op een zeer rustige plek en om je heen is niet veel te doen als je niet van wandelen houd.

wel midden in de natuur en uitzicht is ook prachtig

Gereisd met partner in september 2013

Leuk hotel, voor de tweede keer!!!

Remy,
    1-10-2012

Voor de tweede keer verbleven in dit mooie hotel. Het is niet meest luxe hotel van de Lindner keten, maar alles was keurig en netjes in orde. De kamer was prima en schoon, het eten was ook voldoende en goed verzorgd. Diverse uitstapjes in de omgeving zoals een bergbahn, Weimar en Erfurt. Ook het hotel organiseert voor haar gasten.

Gereisd met vrienden in september 2012

Goed middenklassehotel voor actieve gasten.

Trudeke Alberts,
    14-9-2012

Groot hotel verdeeld over meerder gebouwen. Onderdoorgang naar overdekt zwembad en sportaccomodatie.

Vanuit het hotel kun je in alle richtingen wandelen/fietsen/mountainbiken. Nergens verboden toegang. Schitterend uitzicht. Vlakbij het dorp Heubach.

Het meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Ontbijt en diner zijn over het algemeen uitstekend.

Wij hadden een studio geboekt, slaap- en zitkamer apart. Kleine badkamer. Goede bedden, (te) warme dekbedden). Kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Kan over kindvriendelijkheid niet zelf oordelen. Waren wel families met kleine kinderen. Kinderbuffet en speelgoed aanwezig in het restaurant.

Handdoeken voor sauna/zwembad af te halen bij de receptie. Badjas te huur voor 5 euro.

Gereisd met partner in september 2012

Mooi hotel om het Thuringer Wald te ontdekken

len,
    21-6-2009

Bij aankomst was onze eerste indruk een omgebouwde kazerne, echter toen we de receptie binnen kwamen sloeg het meteen om! Een mooi en vriendelijk hotel. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Voor ons werd zelfs het restaurant opengehouden, Prijs van eten zeer betaalbaar. Kamers keurig ingericht en zeer schoon. Het hotel lag in het dorpje Heubach dat bij Masserberg hoort. Hier is verder niets te doen het enige is het overdekte zwembad. Voor de kinderen is er een animatieclub. Zeker een aanrder voor een weekendje weg.

Gereisd met vrienden in juni 2009
Masserberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews