We hebben een aantal aanbieders voor Lichte voor je op een rij gezet:

Reviews over Lichte

gezellig familiehotel + appartementen

van Blokland,
    8-5-2010

Inmiddels zijn wij meerdere malen te gast geweest bij Am Kleeberg. Zowel in het hotel als in de appartementen. Schoon, functioneel ingericht, goede betaalbare keuken, prima service. Gelegen in klein dorpje van waaruit je zo de natuur in loopt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Eenvoudig, maar schoon hotel in een fraaie, touristisch al

Armand,
    9-7-2007

Eenvoudig, maar schoon hotel in een fraaie, touristisch nog niet volledig onwikkelde omgeving. Hotel-eigenaar doet al wat mogelijk is voor zijn gasten en maakt ook zelf ambachtelijk ijs!

Het plaatsje Lichte is nog redelijk authentiek en de prijzen liggen nog zeer schappelijk.

Het hotel heeft geen zwembad of tuin maar uiteraard wel een Biergarten! De kamers zijn eenvoudig ingericht maar wel proper.

Gereisd anders in juli 2007
Lichte scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews