Reviews over Leutenberg

Charmant hotel in het centrum van Leutenberg.

Trudeke Alberts,
    27-6-2016

GAsthof & Hotel Garküche is een goed verzorgd hotel, gevestigd in een historisch pand. Middenin het stadje Leutenberg. De medewerkers zijn heel vriendelijk, echt gastvrij. Prijs/kwaliteit is goed. In het restaurant kun je goed eten. Duitse stijl, vraag wat extra groente bij het avondeten, als je dat te weinig vindt. Ontbijt is ook goed verzorgd. Kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken. Mooie omgeving. Wandelingen beginnen in de buurt bij de markt. Je kan er fietsen en e-bikes huren. Er is een grot waar je een uurtje zuivere lucht kunt ademen, leuk om een keer te doen.