Pension Landferienhaus Linde

137 reviews over Pension Landferienhaus Linde in het Nederlands

Heerlijke wandelweek!

Theo Heijman
22-9-2018

Kort samengevat: Een prima adres voor een heerlijke wandelweek! Douw en Linda zijn uitstekende gastheer/gastvrouw. Keurige kamers en lekker eten.

Aanrader!

Geweldig

de Brabanders
27-8-2018

Wij hebben een hele mooie week gehad ,bij Douw & Linda. In een prachtige omgeving hebben we na een heerlijk ontbijt en na goede tips , hele mooie fietst en wandeltochten gemaakt. Bij thuiskomst hebben we genoten van een heerlijke avondmaaltijd met Thuringer specialiteiten en als afsluiter de laatste dag een Zuid Afrikaans gerecht.

Douw & Linda zijn mensen die de gasten het naar hun zin willen maken met een thuisgevoel.

Rustig gelegen en gastvrij

Peter van Naarden
7-8-2018

Dit pension is rustig gelegen aan de rand van een klein dorpje. Kamers hebben uitzicht op glooiend landsschap en bossen. Douwe en Linda zijn erg betrokken bij hun gasten. In de directe omgeving is het mooi wandelen. Het ontbijt was uitstekend verzorgd.

Ellie Meijdam
1-7-2018

Een heerlijke vakantieweek gehad bij Douw&Linda en Anouk, een echte aanrader voor rustzoekers en wandelaars. Er is een boek vol met route's en ook een mogelijkheid om met de GPS te wandelen. Douw en Linda doen er alles aan om het jou naar je zin te maken.

40 jaar reizen en deze zijn de beste uitbaters

Joost Callens
17-6-2018

De uitbaters zijn schitterende mensen die geen moeite te veel is om je verblijf zeer aangenaam te maken. Zeer lekker ontbijt ( vers fruitsap én vers, gevarieerd fruit, uiterst lekker volkorenbroodjes, 6 soorten kaas en alle zoet ). Douwe en Linda eten altijd mee en hebben echt iets te vertellen in de leuke gesprekken.

Enkel de bewegwijzering vd wandelingen in de regio kan beter, maar daar wordt aan gewerkt). Onze laatste dag konden we met de wandelGARMIN v d uitbaters wandelen en dat was top.

Gastvrije accommodatie

Frank en Gea
23-7-2017

We zijn zeer gastvrij onthaald, het appartement is ruim en echt van alle gemakken voorzien. De door Gert samengestelde wandelroutes zijn duidelijk, er is voldoende keus. We hebben heerlijk gegeten, waarbij Cisca niet alleen prima kookt, maar ook rekening houdt met eventuele wensen. Kortom een aanrader.

Alleen op vakantie is niet altijd makkelijk in een vreemd land, maar met Gert zijn adviezen en routes en Cisca haar gastvrijheid en lekkere eten was het een super fijne en gezellige vakantie.

De wandeltochten waren geweldig. Hoewel er geen groepswandelingen waren, hebben we toch met iedereen in het gasthaus een flinke wandeling gemaakt. Thuringen is echt een gebied om ontdekt te worden.

Wel jammer dat er slechte wifi was. Dit komt meer door het beleid van Duitsland dan door het gasthaus.

We waren vier nachten te gast bij Ciska en Ger in hun pension Landferienhaus Linde. Een gastvrije en mooie uitvalsbasis voor onze fietstochten in het Thüringer Wald en voor een bezoek aan steden als Erfurt, Weimar en Eisenach. Wij sliepen in de suite van het pension bestaande uit een ruime slaapkamer, een iets kleinere zitkamer en een eigen badkamer. Zeker aan te bevelen!

Perfecte wandelomgeving

Eric Claasen
4-6-2017

Heerlijk weekje gewandeld in het Thüringer woud en omgeving. De B&B (eigenlijk soort van hotel) is goed, heerlijk rustig en Cisca en Gert zorgen ervoor dat je niets te kort komt (ik mis de lekkere hapklare vruchtjes en de Bio Weisenbier nu al).

Wij hadden de 'vol pension' optie zodat we heerlijk zorgeloos konden wandelen en ons niet druk hoefden te maken over het eten. Dat laatste was trouwens prima in orde: lekkere ontbijtjes en lunchpakken en prima (afwisselend) avondeten. Voor mijn vrouw was er vegetarisch (regelmatig vegan) eten.

Het wandelen (daar ging het ons om) was echt helemaal goed. Gert en Cisca kennen de omgeving op hun duimpje en snappen de (wandel) gasten erg goed. Wij houden van wat langere wandelingen (rond de 25 km) en dat was echt goed te doen. Geen zorgen om te 'verdwalen' want Gert zet GPS tracks (hij heeft er echt honderden) op je GPS (volgens mij zijn die ook te huur); natuurlijk zijn er ook papieren kaarten die je mag gebruiken of kunt kopen.

Het wandelen in de omgeving (kan ook korter hoor) is echt 'te gek'. Overal staan de weides mooi in bloei en als je in de bossen loopt kom je bijna niemand tegen. Kortom: een echte aanrader.

Niet goed?: ik zou het eigenlijk niet weten.

heerlijk

Heleen
19-3-2017

Samen met zus en haar hond voor wat "zussen-tijd" voor 4 dagen naar Langenbach in het Thüringerwald: we hebben het prima naar de zin gehad!! Zo de deur uit, de bossen in: heerlijk. Het appartement had lekkere bedden, alles was aanwezig (zelfs een kaasschaaf!!). Wat moeite gehad met het slaapkamerraam open te krijgen in de kleine slaapkamer (wat uiteindelijk toch niet lukte, dan maar de deur open 's nachts) en één van zitbanken in de woonkamer is in 't midden wat doorgezakt maar de andere bank en de stoel zaten prima. Ciska en Gert hele lieve, vriendelijke en behulpzame gastgevers, het informatieboek in het appartement was zeer welkom, vooral de adressen van winkels en restaurants. We waren buiten seizoen dus het was soms wel zoeken waar we ergens konden aanleggen voor een kopje koffie tijdens onze wandelingen, er was veel dicht. Een vakantie in Landferienhaus Linde: zeker het aanbevelen waard !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landferienhaus Linde in Langenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landferienhaus Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.