Kleine hotelsWeer vandaag30°16°

1 review over Hotel Waldhotel Linzmühle in het Nederlands

Schitterende omgeving!

Fam. Pieters
25-2-2010

Waldhotel Linzmühle ligt in een schitterende omgeving. Wij komen er al sinds 2000 ieder jaar! Vriendelijke ontvangst en personeel. Nette kamers met goede bedden. Eten goed! Speelgelegenheid voor de kinderen. 't Hotel ligt midden in de bossen/Thüringerwald! Geweldig!

Gereisd Met partner in mei 2000

• Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Linzmühle in Kahla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Linzmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.