11 reviews over Camping Unter dem Jenzig in het Nederlands

Gezellig, basic geen poespas. Aanrader

Vandenbroucke,
29-5-2018

Een kleine maar verzorgde familie camping. Vriendelijke uitbaters. Zwembad buiten de camping te betalen. Elke dag vers gebakken broodjes. S avonds af te halen BBC gerechtjes . Sanitair basic maar proper. Voldoende warmwater. 3 afwasbakken voor gans de camping een beetje weinig.

We kwamen hier voor 2 dagen maar zijn er 5 gebleven. Dat zegt genoeg.

Gereisd met partner in mei 2018

Te leuk voor een doorreiscamping

Van Amerongen,
7-8-2017

Goed bereikbaar van de snelweg ('4') ligt deze stadscamping mooi tussen het groen en de stad, onderaan de berg 'Jenzig'. Een hele verrassende camping, eigenlijk te leuk als doorreiscamping. We hebben er dan ook 3 nachten gestaan.

Het is een wat alternatieve camping: de receptie is een oude tram, het sanitairblok is wat rudimentair (en helaas niet al te schoon), je mag je eigen plek uitzoeken (het middenveld kent niet echt afgebakende plekken wat een leuke setting geeft) en er komen veel retro caravannetjes. Rondom de kiosk kun je koffie, broodjes, kuchen en maaltijden krijgen. En broodjes bestellen voor het ontbijt. Heerlijk tot rust komen. Achter de camping ligt een sportveld met zeer mooi buitenbad. En het centrum van Jena ligt om de hoek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verrassend leuk.

Ad
27-8-2016

Positief. De ligging tov de stad. Zeker met een fiets ben je zo in de stad. De campingplaatsen zijn schoon, de centrale plek met WiFi is een oude tram met luifel. Ziet er gezellig uit. De prijs kwaliteitverhouding is goed. De camperplaatsen zijn goed met een grasveld voor een tentje.

Negatief. Het sanitair is niet optimaal. Het is een noodgebouw en dat is lastig schoonhouden. Hoewel het goed wordt schoongehouden is er last van geur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima tussenstop

Lean
21-8-2016

Een fijne camping voor onze tussenstop, twee nachten gebleven. Vriendelijke ontvangst, leuke kiosk met lekkere broodjes, erg sfeervol.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goede doorgangscamping

Nienke
3-5-2016

Camping goed bereikbaar aan de rand van Jena, naast een sportcomplex met groot zwembad. Bijzondere receptie in oude tramcoupe. Camping is vrij eenvoudig, sanitair is eenvoudig en oud, maar wel goed werkend. Eigenaars / beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Goede restaurants in de buurt, centrum Jena op 2 km . Rondom camping goed te wandelen met honden.

Gereisd met partner in mei 2016

Hier komen we nooit weer.

A. Kalk
26-6-2015

Zeer onvriendelijk ontvangst. Voelden ons niet welkom vooral wat onze Teckel betrof. Zijn gelijk weer vertrokken. Een beetje begrip was wel op zijn plaats geweest. Zijn daarop vertrokken naar Porstendorf. Wat een verademing.

Gereisd met partner in mei 2015

Bovenverwachting naar ons zin gehad

F.Belien
3-6-2015

Bij aankomst dachten we , mmm nou vooruit, 1 nachtje dan, maar we zijn 5 dagen gebleven. Erg relaxed allemaal. Sanitair mag dan primitief zijn, maar was altijd schoon. Even je was draaien kan voor 2 euro en de wasrekken kan je van hen gebruiken. Een makkelijk hapje is in de namiddag te krijgen. Supermarkt super dichtbij en fietsen is hier heerlijk. Een aanrader ook als doorgangscamping.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima camping

Jos D
21-9-2013

De camping ligt in een rustige omgeving. Goede supermarkt op loopafstand. Centrum van Jena ook. Sanitair is een beetje primitief, maar past bij de rust en sfeer van de camping.

De beheerder is erg vriendelijk, zijn zus zorgt voor broodjes en drank. Zij is ook aardig. Bij de receptie, een charmant de oude tramwagon, kun je ook van je drankje genieten.

In de omgeving is genoeg te zien. Het is allemaal niet grootschalig. Je hoeft nergens in de rij te staan.

We hebben er een prima tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2013

Leuke gemoedelijke camping

Jan
14-7-2013

Vriendelijke beheerder die je alle info verstrekt over Jena en de camping!!

Het is een heerlijke camping waar je"back to basic"gaat.

Zoek een plek en meld je aan en maak het jezelf gemakkelijk!!

Gereisd met partner in juli 2013

Super Camping

Bart
12-3-2013

Wat een fijne camping, wat een verademing. Dit is zoals het hoort, super vriendelijk, super betaalbaar, Eigenaar geeft je zeer goede informatie over de omgeving en wat je er kan doen, hele fijne gemoedelijke sfeer. (bijna) alles kan en mag. Als ze er even niet zijn als je aankomt, dan mag je vast zelf een plaatsje uitzoeken. Kortom een dikke 9,9 is deze camping zeker waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Unter dem Jenzig in Jena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Unter dem Jenzig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.