Hotel Haus Orchideental

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
Hotel Haus Orchideental
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Orchideental voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Haus Orchideental in het Nederlands

Prima adres !

Caroline
4-9-2011

Goed adres voor een ontspannen vakantie: rustig gelegen en toch dicht bij de mooie stad Jena. Ons appartement (die met de blauwe keuken) was compleet uitgerust. Keuken met kookgelegenheid en oven, en, om te zorgen dat men 's nachts rustig kan slapen, is er een schakelaar aan de koelkast gezet zodat je deze makkelijk uit kan schakelen en men 's nachts niet wakker wordt van een koelkast die aanslaat! De matrassen waren voortreffelijk. De badkamer is niet zo groot maar ook compleet en de douche heeft een goede straal. Er is een klein terras/tuintje bij het appartement met tuinstoelen (en kussens), tafel en parasol. Wij hadden geen ontbijt bij geboekt, maar iedere dag waren de bedden opgemaakt, en regelmatig werden de handdoeken verschoond, gestofzuigd en hadden we een vers bosje bloemen. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam, en in de omgeving is heel veel te zien, te doen en te wandelen, kortom: een aanrader voor mensen die een goed en rustig adres zoeken!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Orchideental in Jena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Orchideental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.