Hotel Fair Resort

HotelWeer vandaag26°15°
Hotel Fair Resort

118 reviews over Hotel Fair Resort in het Nederlands

Mooie uitvalsbasis voor tripjes in Thüringen. Het hotel heeft erg vriendelijk personeel en het biedt een all inclusive pakket. De kamers zijn schoon en netjes. De eetzaal is tamelijk rumoerig. Het eten is goed en er is keuze genoeg. Minpuntje was de wifi (deze werkte in ieder geval in onze kamer niet). Parkeergeld voor de auto is ook wat merkwaardig. Al met al echter zeker geen spijt van de keuze gehad.

Een super vakantie een echte aanrader.

Marion Mensink
7-3-2018

Het was in één woord fantastisch. We werden hartelijk verwelkomd en het voelde meteen goed. Het personeel was hartelijk en zeer gastvrij. Kamers etc. waren keurig verzorgd.

Heerlijke vakantie

Andre
3-3-2018

Tophotel waar verzorging goed is. Eten en drinken goed geregeld

We hebben een aantal aanbieders voor Fair Resort voor je op een rij gezet:

Op zich goed hotel maar wel druk

Je Kooijmans
17-2-2018

Groot hotel. Lopend buffet goed eten wel bijna drie dagen het zelfde. Zorg dat je niet op de eerste etage een kamer krijgt ook tijdens ons verblijf verschillende feestjes tot laat in de avond. Op de eerste etage hij je dat

Weg verkeer vinden wij niet hinderlijk. Met de tram naar het centrum is heel goed te doen

Hier komen we een keer terug!

Jolanda
6-9-2017

Kamer en badkamer waren prima in orde. Uitgebreid ontbijt waarbij niets ontbrak. 'S avonds bij het buffet ruime keuze en alles smaakte prima. In het zwembad was het genieten.

Prima prijskwaliteits verhouding.

E van Valburg
27-8-2017

Momenteel interne renovatie. Wordt erg mooi. Geen hinder van gehad. Waren hier 1 nacht als tussen stop.

Komen graag terug.

Zal hier niet meer teruggaan

Geraets
26-8-2017

Zijn 5 jaar geleden met hele gezin hier geweest, omdat het toen een fantastische vakantie was zijn we teruggekomen, echter dit is enorm tegengevallen hotel is verbouwd en doet kil aan eetzaal is vergroot waarbij voornamelijk bij het avondeten het een grote vreetschuur is eten valt tegen vlees en aardappelgerecht veranderd rest dagelijks hetzelfde zaten ook veel fruitvliegjes bij het buffet

WiFi is waardeloos moet steeds opnieuw inloggen en duurt een poos voordat je dan weer online bent

Personeel over algemeen goed en vriendelijk pluspunt voor de huishoudelijke dienst kamers werden iedere dag tot in de puntjes verzorgd

Zal hier jammer genoeg niet meer terugkeren ondanks de prachtige omgeving en bezienswaardigheden

Nooit meer.

Fam.van Deijzen
21-8-2017

Er was een verbouwing gaande overal beneden hing plastic.Tijdens ontbijt elkaar niet kunnen verstaan door boren.Wij hadden niet in de gaten gehad eten van een buffet dat was een grote vreetpartij

.We konden amper zitten zo ontzettend vol.We hadden voor 4 nachten betaald maar zijn na 1 nacht weggegaan.En wat we ook raar vonden 5 euro per nacht parkeren voor een gewoon onbeveiligd parkeerterrein.Nooit meer.

Prima hotel en zeer aardig personeel

Wiellie en Lies Janssen
4-8-2017

Onze 2e keer in dit hotel. Prijskwaliteit is gewoon erg goed. Voldoende keuze bij de buffetten. Huiswijn niet bijzonder maar geen probleem. Aan de bar ander wijntje besteld. Mooie omgeving en mooie steden in de omgeving. Dresden is een aanrader. Voor deze prijs kun je nergens beter terecht. Wij komen zeker nog eens terug.

Fantastisch! Ligging perfect!Hotel bijzonder goed.

Heerlijk genieten!!!Voor elk wat wils
29-7-2017

Zeer aardig personeel. Eten zeer goed. voor elk wat wils.

Door perfecte ligging kunnen alle belangrijke steden in omtrek bezocht

worden. Leipzig ligt op een uurtje rijden, Erfurt zeer mooie stad, Ook Eisenach

met zijn "Wartburg"is zeer bezienswaardig.

Ook Dresden ligt op 2uurtjes rijden van het hotel ,zeer de moeite waard.Dit was de tweede keer dat we in dit hotel waren, we komen zeer zeker nog weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Fair Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fair Resort in Jena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fair Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fair Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 126 reviews.