Hotel Fair Resort

Wellness hotelWeer vandaag1°-1°
Hotel Fair Resort
7,9

121 reviews over Hotel Fair Resort in het Nederlands

Een groot hotel. Vriendelijk ontvangst, de informatie over hoe alles in zijn werk gaat kon beter. we moesten overal naar vragen. De kamer (103)was goed, wel veel last van de buitenairco of afzuiging, welke elke 10 minuten dergelijk lawaai maakte, dat een raam open geen doen was. Totaal geen uitzicht! De badkamer was sober, evenals de inrichting. Alles was redelijk schoon. Als we praten over koffie, thee, bier, wijn en het eten, dan niets anders dan lof. Lekker, voor elke smaak was er wel wat te vinden. Je merkte weinig van het feit dat het hotel vol geboekt was, door de ruime tijd dat er gegeten kon worden liep je elkaar beslist niet in de weg. Buiten was een zwembad, met onverwarmd water. Binnen zwembad zijn we niet geweest. Al was de reis met gratis tram erg leuk (moesten we ook om vragen)en makkelijk, wandelen in dit gebied is geen aanrader en dat doen wij nu juist graag. Verder, prima tijd gehad met warm en frisser weer.

Nooit meer!

Hans,
24-8-2018

Veel te dicht aan de A4 richting Dresden.

Veel luchtverontreiniging en verkeerslawaai. Raam slaapkamer moest

Hierdoor dicht blijven. Bloedheet en airco matig.

Prima!

Eveline Schook,
28-7-2018

Prima hotel wat op dit moment wordt gerenoveerd.

Hier heb je echter weinig last van.

Wij sliepen op de 2e verdieping in geheel nieuwe kamers.

All inclusive was goed, al mag dat iets meer gevarieerd.

Zwembaden prima, wellness gedeelte is zonder badkleding,in het binnenbad wel verplicht, waardoor je toch regelmatig tegen blote mensen aan moest kijken dit hoeft voor mij niet zo nodig.

Bowling prima zat 1x bij inbegrepen, alleen moet je betalen.voor de huur van je schoenen.

Ook parkeergeld van vijf euro per dag is wat overdreven, de auto staat daar maar te niks doen makkelijk verdiend.

Verder mag je gratis met de tram naar de stad Jena tramstation is vijf minuutjes lopen. Let wel dat hij 's avonds niet altijd rijd.

Prima verblijf gehad met vriendelijke medewerkers.

Vind de omgeving wat minder ligt toch aardig ver van touristische plekjes af.

Neckermann Reizen

Mooie uitvalsbasis voor tripjes in Thüringen. Het hotel heeft erg vriendelijk personeel en het biedt een all inclusive pakket. De kamers zijn schoon en netjes. De eetzaal is tamelijk rumoerig. Het eten is goed en er is keuze genoeg. Minpuntje was de wifi (deze werkte in ieder geval in onze kamer niet). Parkeergeld voor de auto is ook wat merkwaardig. Al met al echter zeker geen spijt van de keuze gehad.

Een super vakantie een echte aanrader.

Marion Mensink,
7-3-2018

Het was in één woord fantastisch. We werden hartelijk verwelkomd en het voelde meteen goed. Het personeel was hartelijk en zeer gastvrij. Kamers etc. waren keurig verzorgd.

Heerlijke vakantie

Andre,
3-3-2018

Tophotel waar verzorging goed is. Eten en drinken goed geregeld

Op zich goed hotel maar wel druk

Je Kooijmans,
17-2-2018

Groot hotel. Lopend buffet goed eten wel bijna drie dagen het zelfde. Zorg dat je niet op de eerste etage een kamer krijgt ook tijdens ons verblijf verschillende feestjes tot laat in de avond. Op de eerste etage hij je dat

Weg verkeer vinden wij niet hinderlijk. Met de tram naar het centrum is heel goed te doen

Hier komen we een keer terug!

Jolanda,
6-9-2017

Kamer en badkamer waren prima in orde. Uitgebreid ontbijt waarbij niets ontbrak. 'S avonds bij het buffet ruime keuze en alles smaakte prima. In het zwembad was het genieten.

Prima prijskwaliteits verhouding.

E van Valburg,
27-8-2017

Momenteel interne renovatie. Wordt erg mooi. Geen hinder van gehad. Waren hier 1 nacht als tussen stop.

Komen graag terug.

Zal hier niet meer teruggaan

Geraets,
26-8-2017

Zijn 5 jaar geleden met hele gezin hier geweest, omdat het toen een fantastische vakantie was zijn we teruggekomen, echter dit is enorm tegengevallen hotel is verbouwd en doet kil aan eetzaal is vergroot waarbij voornamelijk bij het avondeten het een grote vreetschuur is eten valt tegen vlees en aardappelgerecht veranderd rest dagelijks hetzelfde zaten ook veel fruitvliegjes bij het buffet

WiFi is waardeloos moet steeds opnieuw inloggen en duurt een poos voordat je dan weer online bent

Personeel over algemeen goed en vriendelijk pluspunt voor de huishoudelijke dienst kamers werden iedere dag tot in de puntjes verzorgd

Zal hier jammer genoeg niet meer terugkeren ondanks de prachtige omgeving en bezienswaardigheden

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fair Resort in Jena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fair Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.