Hotel Fair Resort

• Sauna

136 reviews over Hotel Fair Resort

• 10willeke de paauw02-03-2020

Fantastisch hotel !

Wederom in dit mooie hotel geweest, inmiddels voor de 11e keer en straks in augustus gaan we weer en nemen we ook mijn zuster mee! Alles klopt voor ons in dit hotel : het lekkere eten , uitgebreide buffetten , lekker drinken, maar ook de mooie wellness ruimte met diverse sauna's en stoombad en zwembad !De stad is ook dichtbij en je krijgt voor het openbaar vervoer een kaart waarmee je gratis kunt reizen met de bus en de trein in Jena ! Alles is aanwezig : stad natuur en cultuur , een aanrader dus!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    5D A Wesseloo17-08-2019

Zonder welnis prima welnis personeel slecht

Met het eten en de kamer was niets mis maar wat mij verschrikkelijk stoorde was de motivatie van het welnes gedeelte. Deze waren erg ongemotiveerd en overdreven vervelend. Voorbeeld als je aankomt gaan telefoneren en je tien minuten laten wachten. Het binnen zwembad liepen mensen die erg onbeleefd alleen maar de regels uit leggen niet springen alleen in de lengte van het bad zwemmen niet spetteren niet met een balletje overgooien. De rasta robbie zette de deuren open om het vervelend koud te laten worden en praten kon hij alleen met dames. We wilden een uurtje bowlen maar de balie medewerker gaf aan dat dit niet kom omdat hij alleen was Dit is erg jammer omdat de rest goed was en alleen het welnis personeel was met opzet niet service gericht en erg onbeleefd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Dhr en Mevr Tinneveld14-08-2019

kon beter

dat er op dit moment verbouwd wordt in het hotel

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Van der Vinne20-06-2019

Alles wat je zoekt op vakantie

Fair Resort Hotel in Jena is een prachtig all inclusive hotel, in een schitterende omgeving. De kamers zijn goed, zelfs de nog niet verbouwde kamers valt niets op aan te merken. 3 x per dag goed eten (warme lunch is voor Nederlanders vaak even wennen 😉), een taart uurtje en fris, sapjes, koffie, thee, bier & wijn tot 21 uur 's avonds ook vrij nemen.

Vriendelijk personeel. Binnenbad, buitenbad, Wellness, bowling, tennis alen. Wat us er eigenlijk niet. En wil je wat van de omgeving zien is er genoeg te doen. Jena zelf, maar Weimar heeft bijvoorbeeld prachtige "kastelen", je bent niet ver van de Saalfelder feeëngrotten, en zo is er nog veel meer te vinden.

Echt een ontspannen manier van vakantie houden.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9lmj LABORDUS v SCHAIK01-01-2019

Goed Hotel fijn personeel van hoog tot laag.

Super hotel goed personeel en goed eten. Dat je verrast word door vijf euro per dag moet betalen voor te parkeren. Wat ik nog wilde vertellen , ga niet met de Kerst want in Jena is alles gesloten, wat wel mooi is dat het vervoer per Tram gratis is en ook de Bus.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    7Janny02-09-2018

Ruim hotel, prima eten, geen wandelgebied

Een groot hotel. Vriendelijk ontvangst, de informatie over hoe alles in zijn werk gaat kon beter. we moesten overal naar vragen. De kamer (103)was goed, wel veel last van de buitenairco of afzuiging, welke elke 10 minuten dergelijk lawaai maakte, dat een raam open geen doen was. Totaal geen uitzicht! De badkamer was sober, evenals de inrichting. Alles was redelijk schoon. Als we praten over koffie, thee, bier, wijn en het eten, dan niets anders dan lof. Lekker, voor elke smaak was er wel wat te vinden. Je merkte weinig van het feit dat het hotel vol geboekt was, door de ruime tijd dat er gegeten kon worden liep je elkaar beslist niet in de weg. Buiten was een zwembad, met onverwarmd water. Binnen zwembad zijn we niet geweest. Al was de reis met gratis tram erg leuk (moesten we ook om vragen)en makkelijk, wandelen in dit gebied is geen aanrader en dat doen wij nu juist graag. Verder, prima tijd gehad met warm en frisser weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Eveline Schook28-07-2018

Prima!

Prima hotel wat op dit moment wordt gerenoveerd. Hier heb je echter weinig last van. Wij sliepen op de 2e verdieping in geheel nieuwe kamers. All inclusive was goed, al mag dat iets meer gevarieerd. Zwembaden prima, wellness gedeelte is zonder badkleding,in het binnenbad wel verplicht, waardoor je toch regelmatig tegen blote mensen aan moest kijken dit hoeft voor mij niet zo nodig. Bowling prima zat 1x bij inbegrepen, alleen moet je betalen.voor de huur van je schoenen. Ook parkeergeld van vijf euro per dag is wat overdreven, de auto staat daar maar te niks doen makkelijk verdiend. Verder mag je gratis met de tram naar de stad Jena tramstation is vijf minuutjes lopen. Let wel dat hij 's avonds niet altijd rijd. Prima verblijf gehad met vriendelijke medewerkers. Vind de omgeving wat minder ligt toch aardig ver van touristische plekjes af.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Pieter02-05-2018

Hotel met vriendelijk personeel op een goede plek

Mooie uitvalsbasis voor tripjes in Thüringen. Het hotel heeft erg vriendelijk personeel en het biedt een all inclusive pakket. De kamers zijn schoon en netjes. De eetzaal is tamelijk rumoerig. Het eten is goed en er is keuze genoeg. Minpuntje was de wifi (deze werkte in ieder geval in onze kamer niet). Parkeergeld voor de auto is ook wat merkwaardig. Al met al echter zeker geen spijt van de keuze gehad.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Marion Mensink07-03-2018

Een super vakantie een echte aanrader.

Het was in één woord fantastisch. We werden hartelijk verwelkomd en het voelde meteen goed. Het personeel was hartelijk en zeer gastvrij. Kamers etc. waren keurig verzorgd.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Andre03-03-2018

Heerlijke vakantie

Tophotel waar verzorging goed is. Eten en drinken goed geregeld

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hotel Fair Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats