vakanties Jena

Reviews over Jena

Goed Hotel fijn personeel van hoog tot laag.

lmj LABORDUS v SCHAIK,
    1-1-2019

Super hotel goed personeel en goed eten. Dat je verrast word door vijf euro per dag moet betalen voor te parkeren. Wat ik nog wilde vertellen , ga niet met de Kerst want in Jena is alles gesloten, wat wel mooi is dat het vervoer per Tram gratis is en ook de Bus.

Ruim hotel, prima eten, geen wandelgebied

Janny,
    2-9-2018

Een groot hotel. Vriendelijk ontvangst, de informatie over hoe alles in zijn werk gaat kon beter. we moesten overal naar vragen. De kamer (103)was goed, wel veel last van de buitenairco of afzuiging, welke elke 10 minuten dergelijk lawaai maakte, dat een raam open geen doen was. Totaal geen uitzicht! De badkamer was sober, evenals de inrichting. Alles was redelijk schoon. Als we praten over koffie, thee, bier, wijn en het eten, dan niets anders dan lof. Lekker, voor elke smaak was er wel wat te vinden. Je merkte weinig van het feit dat het hotel vol geboekt was, door de ruime tijd dat er gegeten kon worden liep je elkaar beslist niet in de weg. Buiten was een zwembad, met onverwarmd water. Binnen zwembad zijn we niet geweest. Al was de reis met gratis tram erg leuk (moesten we ook om vragen)en makkelijk, wandelen in dit gebied is geen aanrader en dat doen wij nu juist graag. Verder, prima tijd gehad met warm en frisser weer.

Prima!

Eveline Schook,
    28-7-2018

Prima hotel wat op dit moment wordt gerenoveerd.

Hier heb je echter weinig last van.

Wij sliepen op de 2e verdieping in geheel nieuwe kamers.

All inclusive was goed, al mag dat iets meer gevarieerd.

Zwembaden prima, wellness gedeelte is zonder badkleding,in het binnenbad wel verplicht, waardoor je toch regelmatig tegen blote mensen aan moest kijken dit hoeft voor mij niet zo nodig.

Bowling prima zat 1x bij inbegrepen, alleen moet je betalen.voor de huur van je schoenen.

Ook parkeergeld van vijf euro per dag is wat overdreven, de auto staat daar maar te niks doen makkelijk verdiend.

Verder mag je gratis met de tram naar de stad Jena tramstation is vijf minuutjes lopen. Let wel dat hij 's avonds niet altijd rijd.

Prima verblijf gehad met vriendelijke medewerkers.

Vind de omgeving wat minder ligt toch aardig ver van touristische plekjes af.

Gezellig, basic geen poespas. Aanrader

Vandenbroucke,
    29-5-2018

Een kleine maar verzorgde familie camping. Vriendelijke uitbaters. Zwembad buiten de camping te betalen. Elke dag vers gebakken broodjes. S avonds af te halen BBC gerechtjes . Sanitair basic maar proper. Voldoende warmwater. 3 afwasbakken voor gans de camping een beetje weinig.

We kwamen hier voor 2 dagen maar zijn er 5 gebleven. Dat zegt genoeg.

Hotel met vriendelijk personeel op een goede plek

Pieter,
    2-5-2018

Mooie uitvalsbasis voor tripjes in Thüringen. Het hotel heeft erg vriendelijk personeel en het biedt een all inclusive pakket. De kamers zijn schoon en netjes. De eetzaal is tamelijk rumoerig. Het eten is goed en er is keuze genoeg. Minpuntje was de wifi (deze werkte in ieder geval in onze kamer niet). Parkeergeld voor de auto is ook wat merkwaardig. Al met al echter zeker geen spijt van de keuze gehad.

Jena scoort een 8 uit 10, op basis van 64 reviews