Pension Am Waldesrand

Pension Am Waldesrand
8,5

12 tips over Pension Am Waldesrand

Frans Kievit, 16-7-2015
De dekbedden zijn nog steeds iets te kort. Verder alles OK.
R. Peters, 30-6-2014
Boek het met een ontbijt. Dit is in een buffetvorm met oa. veel keus aan vleeswaren en verschillende soorten kaas. Een aanrader !
Marc en Astrid, 6-4-2014
Neem in ieder geval wandelschoenen of een mountainbike mee!!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Waldesrand voor je op een rij gezet:

Bruno en Berteke van Erp Taalman Kip - Overes, 21-1-2014
Ben je met twee stellen of een ouderpaar met grotere of volwassen kinderen, neem dan bungalow 5, met één gemeenschappelijke voordeur waarachter twee afzonderlijke deelbungalows met elk weer een eigen afsluitbare voordeur. 's Zomers is er in Ilmenau van alles te doen.
D. Albada, 31-7-2013
Er is Wifi in Pension Am Waldesrand!!
Jeanne Moonen, 26-2-2013

In de winter is het sneeuwschoenwandelen (mits er voldoende sneeuw ligt) erg aan te raden. Met of zonder begeleiding is het leuk om te doen.

In Ilmenau kun je leuk shoppen.

Ria en Bert van Dijk, 28-8-2012
Ga als het even kan ook een dagje naar Erfurt, een verademing om eens een stadje te zien zonder de eeuwige Blokker, Kruidvat, Hema en al die andere eenheidsworsten.
Ben, 2-8-2012
Erfurt is een leuke stad om te bezoeken. Verder kom je overal verrassende musea en museumpjes tegen. En erg vriendelijke mensen.
Rene, 5-6-2012
Wat ons goed voldoet is de afwisseling van een dag wandelen en de volgende dag een stad of museum te bezoeken.
Dirk & Monique, 22-2-2012

Neem 's winters voor het wandelen in de sneeuw gamaschen mee.

Heb je ze niet vraag ze dan aan Erik. Hij heeft ook sneeuwschoenen beschikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Waldesrand voor je op een rij gezet: