Sorteren

Reviews over Hohenfelden

Prima voor mensen die de omgeving willen ontdekken

Familie
    3-9-2018

Prima camping om de omgeving van de Erfurt / Weimar te ontdekken. Weinig faciliteiten op de camping zelf. Ruime plaatsen. Over de camping mag 24 uur gereden worden, dus vaste gasten maken hier gebruik van voor woon-werkverkeer.

Sanitair pover, maar voldoende

Prima camping

Michelle
    25-7-2018

Receptie wordt je goed geholpen mochten zelf een plaats uitzoeken. Waren namelijk doorgereisd nadat de camping in kirchheim niet beviel. Plaatsen met shaduw . Niet allemaal even vlak. Wel groot. 3 sanitair gebouwen waarvan 2 met douches. Zijn in goede en schone staat. Gebouw 1 is nieuw. Douchen is met kaart inklokken betekend 1 euro afschrijving en voor 8 min douchen. Meer is warm wel kun je de bodem niet zien is wel schoon (geen riet of veel algen). Vanuit waar wij staan 5 minuutjes lopen vak a sta je aan het water maar dan moet je 5 min naar de douches lopen Camping is snachts rustig. Prima camping. Je hebt alles wat je moet hebben.

Internet

Moog
    5-5-2017

Leider war 2016 kein WLAN vorhanden. So wie es aussieht gibt es diese Möglichkeit auch diese Jahr nicht. Eigentlich unerklärlich im Zeitalter der Smartphones.

Prima gehuurde accomodatie netjes en schoon.

theo van der woud
    7-9-2016

Camping heeft vele vaste bewoners. Doet rommelig aan. na 18.00 is alles dicht behalve restaurant en receptie. Wat prettig was dat je iedere dag verse gebakken broodjes kon halen in de kiosk. Gehuurde accommodatie was prima. goede bedden. Prachtige omgeving, veel gewandeld en gefietst, aanrader is de fietstocht langs de Ilm en dan met trein terug naar Kranichfeld. Camping is mooi centraal gelegen t.o.v. Erfurt, Weinach en Buchenwald. Wij hebben de camping uitsluitend gebruikt als overnachtingplaats . directe omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. Personeel is vriendelijk bereid mensen te helpen t.a.v. uitstapjes. Prima camping om te verblijven. Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van de camping.

Nooit meer het leek wel een vluchtelingenkamp.

Jacques Hellings
    2-7-2016

Geen fraaie plaatsen ,uitzicht op vaste plaatsen (krotten).

Zandplekken om te staan dicht bij het water , een modderballet bij regen.